Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Jeg har ofte fått feilmeldinger når jeg bruker Internet Explorer.

Men med f.eks. Opera går det nesten alltid bra. Jeg prøvde nettopp.:)

Og da kommer dere helt inn på "Mine EuroBonus-sider" også?

Får logget inn og åpnet mine sider, men når jeg (så) prøver Mine EuroBonus-sider for å se siste endringer i poengopptjeningen kan ikke siden vises.

Og da kommer dere helt inn på "Mine EuroBonus-sider" også?

Får logget inn og åpnet mine sider, men når jeg (så) prøver Mine EuroBonus-sider for å se siste endringer i poengopptjeningen kan ikke siden vises.

Funker som det skal i Firefox. Testa nettopp.

Jeg kom også helt inn nå, ser at mine ekstrapoeng for Pointbooster i høst også har kommet på konto

Ved timeout eller feil sender SAS meg nå bestandig til sine russiske sider.

Travel Pass og innsjekk
Det er for øyeblikket ikke mulig å bestille Travel Pass eller å sjekke inn online. Vi jobber for å løse problemet, vennligst prøv igjen senere.
Sukk... De gjør det ikke enkelt for oss.

Kom ikke inn på sas.no en gang med IE i formiddag.

Fremdeles ball med innsjekk.

Nå gikk innsjekk greit, selv om det står på forsiden at det ikke er mulig. Layouten for innsjekk er endret, etter hva jeg kan se. I tillegg må man krysse av for at man er kjent med reglene for farlig gods i bagasjen.

Vil nok fortsatt være litt ustabilt inntil alle stasjoner er kuttet over til Altea. Deretter blir det nok mer stabilt.

Om sas.no og alle de rare feilene

The request could not be understood by the server due to malformed syntax. The client SHOULD NOT repeat the request without modifications.
Men klienten prøvde jo bare å se etter tilgjengelige reiser...
(enkelt søk på forsiden...)

Logge inn -> OK -> Trykke på "Mine sider" -> "Logget ut pga inaktivitet" -> Logge inn på ny -> "Allerede innlogget"

%#=%&%("?¤"#!!! :headbang

Logge inn -> OK -> Trykke på "Mine sider" -> "Logget ut pga inaktivitet" -> Logge inn på ny -> "Allerede innlogget"

%#=%&%("?¤"#!!! :headbang

Bytt til flysas.com. Pleier å funke for min del med nevnte problem...

Så har "sjekk inn og velg sete"-funksjonen blitt oppdatert. SAS fikk et nytt innsjekkssystem for noen uker siden.

Så har "sjekk inn og velg sete"-funksjonen blitt oppdatert. SAS fikk et nytt innsjekkssystem for noen uker siden.

Det skjedde 5. februar, se noen poster lenger opp.

Har 4 flighter med SAS i morgen, kan kun velge nytt sete på en av de ved innsjekk på nett. Det var mulig å få frem setekart tom søndag, men fra i går var det umulig når jeg gikk inn på min reservasjon. Nok en IT-glitch?
En dummybooking viser at det ikke ligger an til bytte av flytype.

Får bare håpe jeg ikke får noen naboer, så er setene bra nok de!

Inntil Altea er 100% migrert inn, vil man se litt snags her og der. Det vil imidlertid løse seg når alle stasjonene er online.

Om sas.no og alle de rare feilene

Inntil Altea er 100% migrert inn, vil man se litt snags her og der. Det vil imidlertid løse seg når alle stasjonene er online.

Antar det tyder på CPH ikke er online? På de siste flightene mine har jeg ikke kunnet bytte sete på internettinnsjekk på videreforbindelser fra CPH, mens det fra OSL funker fint

Internett innsjekk har også hikke innimellom. Senest i går fikk jeg beskjed om at kun ene legget (av to) log seg sjekke inn på, og at reisen krevde papirbillett (!).

Status
Not open for further replies.
Back