Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Alle mine reiser er også borte fra profilen til tross for at de ble booket mens jeg var innlogget. Om noen oppgir eurobonus for en reise booket mens de ikke er innlogget på profilen burde den uansett bli lagt inn under profilen til det eurobonusnummeret.

Finner neste booking jeg har med SAS ved å legge inn bookingkoden, men jeg ser det kommer opp et nytt menyvalg med at jeg kan velge sete til tross for at online checkin ikke er åpnet. Er dette en ny policy fra SAS med at de innfører setereservasjon for flighter til Europa? Velger ett sete og når jeg skal bekrefte valget får jeg opp en melding "Du må velge ett sete per reisende per strekning."
Det var jo akkurat det jeg hadde gjort, men det var visst feil likevel. Velger en annen strekning og får ikke samme feilmelding når jeg skal bekrefte valgt sete, men setevalget blir ikke lagret.

I alt 4 feil på websidene til SAS for denne ene reservasjonen altså.

HioA har greid å innføre et rombookingssystem som ligner SAS sine itsystemer. Navigasjonen er håpløst og når du tror du greier å få til å booke et rom kommer det en melding om at du må velge dato selv om dette er gjort. Bare en digresjon om at det ikke bare er SAS som sliter.

Logger meg på SAS.no og etter 5 minutters innloggingstid er poengsummen min satt til 0....

Logger meg på SAS.no og etter 5 minutters innloggingstid er poengsummen min satt til 0....
Fint om noen kan si ifra når den feilen er fjernet. Tror jeg venter litt med å logge inn.

Har du ikke fått med deg at EB-poengene kan brukes til internettid? 10 000 poeng pr minutt, billig, billig! :stir

Sånn har det vært lenge, sett det problemet hvertfall en uke.. Status skifter fra 0 poeng, til riktig antall poeng flere ganger pr. dag.

Annen feil som florerer så det holder i disse dager er, når man skal inn på "Mine EuroBonus-sider" er at man får "Kommunikasjonsfeil" eller "En feil har oppstått"
På grensen til skandale, at man kan ha så ubrukelige nettsider over så laaaaang tid.

Hehe, hadde selv 0 poeng akkurat nå jeg...

Kommer vel sikkert et kjempetilbud på bonusreise til USA i løpet av kvelden som MÅ bookes før midnatt da.. LOL

Kim

Da har jeg blitt noe hundre tusen poeng fattigere ja! Så nå har de tatt alle mine poeng og alle mine bookinger. Hva er de så ute etter???

Hehe, hadde selv 0 poeng akkurat nå jeg...

Kommer vel sikkert et kjempetilbud på bonusreise til USA i løpet av kvelden som MÅ bookes før midnatt da.. LOL
Du kan trøste deg med at en annen feil gjør at det ikke er mulig å booke hos SAS nå, poeng eller ikke. ;)

Jeg vil faktisk tro at så mye problemer med websidene over tid har gitt SAS store tap. Det er vel ikke noe de har behov for nå.

Finn 3 feil!

attachment.php

Attachments

• sas-tull.jpg
    sas-tull.jpg
    90.8 KB · Views: 715

Jeg begynner å bli lei av at de fleste setevalg ikke er tilgjengelig for innsjekk. At dette pågikk en kort tid er greit nok, men nå har det vært 3 uker med samme problemer. Flight ut fra OSL kommer opp som velg sete, men resten er utilgjengelig. Når da SAS bytter flytype, og mitt forhåndsvalgte sete forsvinner, blir jeg lite imponert. Chatten kunne heller ikke ordne det, så det må ordnes på flyplassen. Farvel nødutgang!

Edit: Der kom det opp 33C i en A320, imponerende. Gleder meg til å henge bakpå halen.

Last edited:

Jeg begynner å bli lei av at de fleste setevalg ikke er tilgjengelig for innsjekk. At dette pågikk en kort tid er greit nok, men nå har det vært 3 uker med samme problemer. Flight ut fra OSL kommer opp som velg sete, men resten er utilgjengelig. Når da SAS bytter flytype, og mitt forhåndsvalgte sete forsvinner, blir jeg lite imponert. Chatten kunne heller ikke ordne det, så det må ordnes på flyplassen. Farvel nødutgang!

Edit: Der kom det opp 33C i en A320, imponerende. Gleder meg til å henge bakpå halen.
Henger meg helhjertet på denne. Har skjedd meg ved flere anledninger i det siste, men heldigvis uten negative konsekvenser (f. eks. ende opp med noe annet enn nødutgang bak i en A321).

Nå får jeg ikke sjekket inn, verken på web eller mobil. Kommunikasjonsfeil...

Hurra! Mine reiser har nå dukket opp igjen på "Se / endre bestilling".
Men i midten er en tur som var sist måned...

I stedet for å skrive det på flyprat.no - hva med å sende inn feilmelding til support hos SAS? Hvordan skal noe forbedres om ingen sier i fra?

Hilsen noen som sitter på jobb og tester bugfixes....

Hekkan, idag booket jeg billett hos SK og det funka på første forsøket:headbang Skamme seg:lol:

Status
Not open for further replies.
Back