Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Jeg skal bestille OSL - LAX (via ARN), (1 mars) men den kommer ikke opp i dag når jeg søker. I går kom den opp. Rart at SAS sinne egen avganger forsvinner når det er ledig plass på flyet.

Jeg skal bestille OSL - LAX (via ARN), (1 mars) men den kommer ikke opp i dag når jeg søker. I går kom den opp. Rart at SAS sinne egen avganger forsvinner når det er ledig plass på flyet.

Vanlig feil om man ser litt tidligere i tråden så har feks Oslo-Bergen forsvunnet med feilmelding om at de ikke flyr den ruten.

Jeg fikk det til etter mye om og men. Jeg prøvde på en annen nettleser, og da kom OSL – LAX (via ARN) opp, men når jeg logget inn da forsvant den. Så byttet jeg litt frem og tilbake på datoene og da plutselig kom den opp. Det samme problemet var både på sas.no og classic.sas.no Så nå har jeg endelig bestilt. Er det SAS IT som driver å tuller...

Whoops, en skikkelig tidsmaskin her altså, tilbake til perm-tiden :stir

Attachments

• fly_permium.jpeg
    fly_permium.jpeg
    12.9 KB · Views: 1,028

For 2 uker siden, den 5. februar var vi heldig å bli oppgradert fra NRT-CPH pga. EBD-fordel (upgrade én gang i perioden fordelen). Fikk email fra SAS i går om at vi var blitt oppgradert, nøyaktig 2 uker forsinket - helt herlig... :D

Min søster fikk følgende sinnsyke valg på kjønn:

* Mann
* innflytting i kvinne

Hæhæ!! :colgate:

Attachments

• Screenshot_20180221-211348 – Kopi.png
    Screenshot_20180221-211348 – Kopi.png
    495 KB · Views: 844
Last edited:

Vanlige sas.no som roter, eller har de begynt å selge Y-klasse som ikke-fleksibel på langdistanse. (Uten mulighet for å velge fleksibel)

Attachments

• SKIT.png
    SKIT.png
    12.9 KB · Views: 662

SAS' kontaktskjema fungerer ikke for Eurobonusspm, man blir logget ut og sendt til en annen siden.

Har sas sluttet med chat-funksjon? Jeg finner den ikke lenger.

På SAS’ oversikt over hvordan opptjene og bruke poeng står det at selskapet åpner en ny rute mellom Oslo og Kristiansand!

6214749ae2dc6be27982cc38a5b9261a.jpg

Jo det er valget for å gå til "Reisetips og tilbud", men litt uklart hva man egentlig kan velge der annet enn at det er tre valg man kan skru av og på...

sas.png

Clipboard01.jpg

Rart. Slik ser min side ut. Er vel noe greier etter disse herre datadirektivene som ramler inn i innboksen for tiden.

Er ikke overrasket over at det oppfører seg annerledes i forskjellige nettlesere (siden det er SAS vi snakker om), er mer imponert over at de greier å lage det så komplekst at det faktisk oppfører seg forskjellig. Særlig siden bare en av menytekstene er borte.

Status
Not open for further replies.
Back