Jeg ville ikke bli særlig overrasket om ingen vet hvorfor de listes i den rekkefølgen ..Alfabetisk sortering el.l. hadde gjort det litt mer oversiktlig. (Samme tilfeldige rekkefølgen om man ikke filtrerer på flyselskaper også)
Sidene er nede idag, torsdag også.Sidene var på og av i hele dag. Classic streiket /hang også når jeg var innom for å bestille billetter. Så da blir det DY til Tromsø...
Det må da snart gå opp for SAS at de mister kunder på så dårlige nett sider?
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Sidene er nede idag, torsdag også.
![]()
Sidene er nede idag, torsdag også.
Har ganske ofte billett med SAS den ene veien og Norwegian den andre når jeg reiser innenlands med jobben. Både tur og retur kommer opp i appen - og jeg får til og med pushvarsel fra SAS når innsjekk hos Norwegian har åpnet.
Det har jeg aldri sagt jeg har gjort. Jeg flyr med dem som har best avgangstid, gunstigst pris og minst mellomlandinger, blant annet.Men du flyr jo bare Norwegian???
Spaß beiseite,
flysas.com funker bra her også. Ble en plutselig og uventet bestilling nå i dag, bestiller alltid via flysas.com siden jeg lønnes i Euro.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.