Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Maks-pris-valget på lavpriskalenderen er ikke helt på greip. Overraskende at det stadig glipper på slike helt åpenbare ting. Er det ingen som tester sakene før det slippes?

SAS.png

Booket en T/R BGO-CPH-BHX i dag, og når jeg skal velge seter, så skal de ha 336kr av meg. Takk for den!

Booket en T/R BGO-CPH-BHX i dag, og når jeg skal velge seter, så skal de ha 336kr av meg. Takk for den!
Ingen teknisk feil. Det er vel bare BA som ligger over SAS når det gjelder gebyrer.... for de uten status.

Ingen teknisk feil. Det er vel bare BA som ligger over SAS når det gjelder gebyrer.... for de uten status.
Tipper gullkortholderen Hickok (evt. diamant) ikke ønsker å betale gebyrer han ikke skal betale

Tipper gullkortholderen Hickok (evt. diamant) ikke ønsker å betale gebyrer han ikke skal betale

Det stemmer. Pandion e-posten beklaget seg så mye og hadde valgt ut noen egnete seter til meg. :)

En liten "gladnyhet" i all galskapen!

Måtte overføre noen Trumfpoeng, for å komme meg opp til 20 K poeng, så jeg kunne bestille flybilletter til påske. Overførte poengene på mandag formiddag og så for meg at dette kom til å ta tid. Så da jeg senere skulle sjekke en flight i appen, hadd poengene allerede funnet veien inn i EB verden. Må si jeg var smått imponert, det må ha skjedd iløpet av tre fire timer.

Hadde det vært noen som helst andre en SAS, hadde jeg forventet akkurat dette, men jeg så for meg at her gikk det minst en uke, siden vi var midt inne i den verste romjula!

Små gleder i livet!

Jeg skjønner ikke at SAS har en så udugelig IT avdeling. De burde sparkes alle mann....

Jeg tror de ble sparket for flere år siden. Jeg mener alt dette er outsourcet.

Husker jeg ikke feil så ble SAS Data solgt til CSC i sin tid. Og så ble alt overført til TCS for et halvt års tid siden, inkludert den "IT-avdelingen" som hadde bygget seg opp som egentlig ikke skulle være i SAS (eller noe sånn)

Hvorfor kan man ikke se poeng opptjeningen på sas.no :
"Vi kan dessverre ikke vise poeng for denne reisen."
men på appen viser den 6000 poeng

Har vært slik lenge når et leg ikke utføres av SAS. (og da faller cimber, jet time, blue1 osv inn under "ikke Sas")

Jeg skjønner ikke at SAS har en så udugelig IT avdeling. De burde sparkes alle mann....

Siden skulle vært bygd opp på nytt, ikke ny layout over gammel løsning....den er ubrukelig. Bruker kun appen selv ved bestilling, umulig å logge seg inn på nett for å gjøre ting.

Er det flere som har problemer med å komme seg inn på SAS sine nettsider nå i morgentimene? Får vare opp "504 Gateway Timeout"

Er det flere som har problemer med å komme seg inn på SAS sine nettsider nå i morgentimene? Får vare opp "504 Gateway Timeout"

Jepp, hele opplegget er nede. Så da tjente Norwegian noen kroner på meg i stedet.

Får mail med info om "1 000 000 billige reiser", men linkene virker som vanlig ikke.

Går jeg til sas.no finner jeg imidlertid mere info:
attachment.php

Manglende kvalitetskontroll der også altså....

Attachments

• sas.jpg
    sas.jpg
    103.1 KB · Views: 579
Status
Not open for further replies.
Back