Siden SAS nå tjener penger, så kanskje man skulle bruke noen av kronene på å lage nye nettsider?
Logget inn på sas.no for å sjekke hvor mange EB-poeng man trengte for å ta ut bonusreise. Er altså på jakt etter uttakstabellen.
Etter å ha logget inn klikket jeg på "Eurobonus" i menyen i toppen. Deretter på menyvalget "Bruk poeng" i venstre marg. Klikket videre inn på "Bestill alle reiser for poeng" (hva nå enn det betyr...?). Og deretter på "Les mer" under avsnittet "Bonusbilletter for poeng".
Da får man opp et pop-up-vindu hvor man må velge land. Klikket på "Norway" og havnet da på forsiden av bookingmotoren for bonusreiser. Hvis man ønsker å se uttakstabellen må man velge å lukke dette pop-up-vinduetDa vises award chart fra flysas.com
Eventuelt hvis man ikke er like rask som meg, så holder man musepekeren over "Norway" og velger enten "Norsk" eller "English". Da får man også opp uttakstabellen (dog kun på engelsk selv om man velger "Norsk")...
Forstå det den som kan :headbang
En annen liten pussig sak, det ble ganske mye pendling med SAS i sommer, og når jeg nå sitter med reiseregningene legger jeg merke til at alle (4) kvitteringene fra SAS er forskjellige - alle bestillt og betalt via SAS sine egne sider med samme Norske MC - alle samme strekning, dog noe forskjellig pris. Pussig nok er det også ganske store forskjeller inkludert 3 av dem er på 2 sider (meget irriterende og totalt unødvendig med PDF)
.Siden kan ikke vises
Hvis du har tastet inn sidens adresse manuelt, kan du ha skrevet feil.
Det kan også være at vi har mange besøkere akkurat nå, eller at siden ikke lenger eksisterer.
Funker fint nå...Imponerende.
Taster rett og slett inn "www.sas.no" i nettleseren, og får opp: .
![]()
Funker fortsatt like dårlig her..
For engangs skyld så fungerer sas.no helt utmerket....
At the moment we are experiencing disruptions in our reservation system. If problems occur, please try again later. For urgent matters please contact SAS Sales & Services, you will find your local number on the link below. We apologize for any inconvenience.
Fra Facebook:
Det bliver så himmelråbende dumt...
Nå må du ikke få forhåpninger. Presentasjonen i Stavanger sier de skal bli riktig så excellente på mye, men ikke på IT.
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.