til syvende er det vel SAS sitt ansvar at du rekker flyet, det er jo tross alt deres
system som lager så kort connection
Det går an å sjekke statistikken på flighten og gjøre seg opp en mening om det ofte er forsinkelser der eller ikke.
Jeg ville antakeligvis tatt sjansen på 30 minutter, men jeg er relativt godt vant til å ferdes på Kastrup.
Normalt vil de vel også holde flyet noen minutter for å rekke transfers når det er siste fly på kvelden?
Og jeg ville pakket kvota i kofferten og kjøpt ny om kofferten ikke kom frem i tide ;-)
Jepp.. Er i LPA for øyeblikket, og ble sendt ned hit OSL-LPA LN-RRL. Landet en time etter oppsatt rutetid.
Noen skrivet at vedkommende heller ville valgt plus. Kan jeg spørre hvorfor? Sitte på rad2 istedet for rad6?.. Videre så ser jeg ikke at maten ombord er verd 400kr. Ingen fasttrack i LPA, og ikke tid til lounge i CPH. Har nok med 1kolli..
Er det noen andre goder med pluss?
Jepp.. Er i LPA for øyeblikket, og ble sendt ned hit OSL-LPA LN-RRL. Landet en time etter oppsatt rutetid.
Noen skrivet at vedkommende heller ville valgt plus. Kan jeg spørre hvorfor? Sitte på rad2 istedet for rad6?.. Videre så ser jeg ikke at maten ombord er verd 400kr. Ingen fasttrack i LPA, og ikke tid til lounge i CPH. Har nok med 1kolli..
Er det noen andre goder med pluss?
Noe anbefaling på lunge en kan kjøpe seg inn i på CPH. Skal tilbringe 4 timer der![]()
CPH apartments syntes jeg var bra. God komfort, grei mat, plenty drikke, 169DKK pr pers. Og grei utsikt mot flyene ;-)
31. Mars reiser jeg med sas fra gardermoen med endelig destinasjon Tokyo, men må mellomlande på Kastrup. I følge billetten har jeg 1 time og 5 minutter på meg å komme fra gate til gate. Vil det være nok tid uten å måtte stresse ?
31. Mars reiser jeg med sas fra gardermoen med endelig destinasjon Tokyo, men må mellomlande på Kastrup. I følge billetten har jeg 1 time og 5 minutter på meg å komme fra gate til gate. Vil det være nok tid uten å måtte stresse ?
Hvordan er det med spritkjøp på CPH når man skal til et EU land? Kan man kjøpe det der men betale avgifter eller er det no-go til EU land?