Det stilles vel ingen krav til norskkunnskaper eller dialekt når man har bestiller plass foran gardina/gardinen.... I Norge er jo det tross alt slik at rørleggere tjener bedre enn professorer...
Jeg tenker i mitt stille sinn at man skal leve godt i sin lille boble om halvfulle glass med Champagne og tildekket mat eller ei er et stort og ømt tema, enten man sitter med sedler av ny eller gammel årgang på konto.
Denne diskusjonen er helt fantastisk overfladisk. Det er for meg stor underholdning å lese det som postes av de som så hårdt prøver å vise omverdenen at de er high end. Gi meg mer!
Poenget til noen av oss er at dette ikke kommer innunder "problemer" i vår ordbok... Men det er jo et valg man selv tar og er ansvarlig for.
Vel, man kan få et lettere inntrykk av at det er champagnemengden - og ikke SAS sitt produkt - som er utfordringen for opptil flere. Og det er dét som er grunnlaget for mitt forrige innlegg.
Når man kan skrive "Åssen servicenivå er det??" så har du vel egentlig meldt deg ut av diskusjonen foran gardinen.
Vel, man kan få et lettere inntrykk av at det er champagnemengden - og ikke SAS sitt produkt - som er utfordringen for opptil flere. Og det er dét som er grunnlaget for mitt forrige innlegg.
Vin av pappkrus gjør noe med smaken Tommy - mengden gjør det ikke! Eller er du mest opptatt av mengden alkohol?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.