Om flyplassene i Berlin, og transfer i Berlin

Oki tusen takk.

Forstår jeg det rett av denne tråden at Norwegian sine flygninger går fra Terminal D? Og er det egen innsjekking og sikkerhetskontroll på denne Terminalen? Ikke så veldig lett å finne info på hjemmesiden til flyplassen ihvertfall.

Mener Norwegian bruker terminal D. Men A-D henger sammen på et vis, så du roter deg ikke bort uansett. Flyplassen er ikke så stor

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Mener Norwegian bruker terminal D. Men A-D henger sammen på et vis, så du roter deg ikke bort uansett. Flyplassen er ikke så stor

Tusen takk, bare stusset for så vidt jeg skjønte av tråden så kunne det være mye kø og kaos. Men at noen hadde funnet det enklere på ved innsjekk på D. Mulig jeg missforstod men.

A og D henger sammen Airside, men henger de sammen før check-in??

jeg har av gammel vane bare rusla bort til D, men det hadde jo vært greit å kunne gått relativt tørrskodd inn i A og så over til D!

Re: Berlin Schönfield

Forstår jeg det rett av denne tråden at Norwegian sine flygninger går fra Terminal D? Og er det egen innsjekking og sikkerhetskontroll på denne Terminalen? Ikke så veldig lett å finne info på hjemmesiden til flyplassen ihvertfall.

Til tross for sitt dårlige rykte er Schönefeld relativt liten (som er en del av grunnen til ryktet) og veldig lett å finne fram på. Avstandene er korte.

Følger du skiltet der det står "Norwegian" så finner du fram. Jeg husker ikke hva terminalen heter.

Du kan gå gjennom hvilken sikkerhetskontroll du vil. Ofte er det kortere kø i sikkerhetskontrollen som er midt mellom terminalene.

Re: Berlin Brandenburg - Statustråd åpning og forsinkelser

Priority pass har hittil kun fungert i en café på Berlin Brandenburg, men nå er det adgang til Tegel lounge.
c50844b7ad76eeb2118d26a62d05d21b.jpg

Back