Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Tre sandselskaper på OSL? Nei, det tror jeg ikke kommer til å skje.
Men kanskje vi får en annen godbit i løpet av året også
Den som lever får se - er det ikke det det heter?
Dersom EK starter OSL-DXB , så blir det jo litt morsomt å se hvor mange som gidder å sette seg i en 737 på samme rute...
Er vel bare å starte stoppeklokka da , på hvorlenge DY flyr ruta da..
Har hørt rykter om Air China , men personlig er jeg skeptisk til alt av rykter...
Har EK pleid å være billige til DXB fra andre steder? Tror nok de fleste leisurereisende først og fremst ser på pris. EK bør ikke ligge langt over DY hvis de skal stjele pax. Spørsmålet blir vel egentlig hva forretningsreisende velger. Om de pax som genererer yield går over til EK er det så klart spikeren i kista for DY, men som diskutert i tråden om DY og B737 på DXB så er det nok en del som vil velge DY med blokkert midtsete framfor en fullstappet A330/B777. For de som er villige til å punge ut for business class gjør så klart EK rent bord, men det er vel relativt begrenset med bedrifter i Norge som spanderer det på sine ansatte.
Har EK pleid å være billige til DXB fra andre steder?
Om de pax som genererer yield går over til EK er det så klart spikeren i kista for DY, men som diskutert i tråden om DY og B737 på DXB så er det nok en del som vil velge DY med blokkert midtsete framfor en fullstappet A330/B777. For de som er villige til å punge ut for business class gjør så klart EK rent bord, men det er vel relativt begrenset med bedrifter i Norge som spanderer det på sine ansatte.
Ellers var det vel en eller annen høvding som nylig kunngjorde at Oslo ikke lå først i køen ..
Skjer i hvertfal ikke noe i 2012, da Emirates idag annonserte sine to neste destinasjoner i Europa med oppstart i år, som vil være Lyon og Warsawa
Dubai – Adelaide eff 01NOV12 NEW 4 weekly service with 3-class 777-300ER. Daily from 01FEB13
Dubai – Lyon eff 05DEC12 NEW 5 weekly service with A340-500
Dubai – Warsaw eff 06FEB13 NEW Daily service with A330-200
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.