Om Bose og noise cancelling headsets

Re: Bose

Tror det er tomt nå, ja.

Fikk bestilt et par idag formiddag så venter på pakke iløpet av neste uke.

Nettopp fått et par QC15 i posten. Merker dog at kabelen med iPhone-mikrofon/kontrollere har noe løst i seg, og lager godt med lyd når den kommer i bevegelse. Andre som har samme problemet?

Ingen slik kabel med den modellen jeg har .. skaff en kabel uten controller. Slikt er bare fancy dingeldangel likevel ..

Fikk med kabel både med og uten mikrofon/kontroller, så bruker den uten i mellomtiden. Er dog uenig i at det ikke bærer noen funksjon - å kunne kontrollere volumet uten å måtte ta telefonen opp av lommen er svært praktisk.

Enig med siste taler, kjekt med volumkontroll. Har ikke hatt problemer med noe slikt selv, funker som fy. Koster 20-30 dollar for en ny på ebay, men det er selvsagt en garantisak

Re: Bose QC15 forberedt for iPhone.

Er det flere som opplever at mikrofonen her er så god/sensitiv at de du snakker med hører absolutt alt av det som foregår rundt deg?
F.eks. hører tale mellom personer i rommet eller hører lyden fra tv/radio i bakgrunnen helt klart og tydelig?

E!

Har hatt 4 QC15, og ingen av de hadde noe løst inne i volumknappen.

Det med mikrofon-sensitivitet har jeg og opplevd; den tar opp lyd veeeeldig godt.
I forholdt til mikrofonen i apple-headsetet som følger med iphone 5, er den på et mye høyere nivå, og jeg bruker så og si bare qc15 ledningen pga dette.

Hadde tenkt å kjøpe et par i USA når jeg drar over om en drøy uke. Nå slipper jeg det. Billigere var det også :)

Noen andre som ikke får bestilt? Jeg får kun feilmelding :

Handlekurven din har ingen gyldige leveringsmetoder. Endre antall produkter i handlekurven, eller kontakt oss på tlf. 815 32 000 for å snakke med en av våre kundekonsulenter.

Tips?

Tror de har endret tilbudet nå. Må nok bruke collect@store og bestille i morgen.

Noen som vet om det følger med vanlig hodetelefon-ledning for ikke Apple produkter, eller om det må kjøpes separat?

Noen andre som ikke får bestilt? Jeg får kun feilmelding :

Handlekurven din har ingen gyldige leveringsmetoder. Endre antall produkter i handlekurven, eller kontakt oss på tlf. 815 32 000 for å snakke med en av våre kundekonsulenter.

Tips?

Tror de har endret tilbudet nå. Må nok bruke collect@store og bestille i morgen.

Elkjøp skriver følgende på FB (som svar til en som spør om det samme):

Hei, Bose headsettet er nå tom på nettlageret nå. Butikkene har masse på lager, så besøk din lokale Elkjøp-butikk i morgen kl. 10

Supert tilbud, ja. Godt jeg fikk bestilt i natt, ser ut som lageret gikk raskt unna. De har nå også endret fra "Maks 2 per kunde" til "Maks 1 per kunde" ser jeg.