Om Bose og noise cancelling headsets

Re: Bose

Jeg er på jakt etter nytt headset, og etter mye research står det mellom QC3 og QC15. Tidligere har jeg brukt koss porta pro, men nå er det på tide med støydemping :)

Jeg har et noe snodig spørsmål.. Jeg bruker til daglig briller, og opplever at koss legger press på brillene som skaper ubehageligheter og til tider hodepine. Er det noen som har erfaring med komboen briller og QC3 og/eller QC15?

Jeg bruker selv briller og har aldri opplevd noen ubehagligheter med QC15, selv ved lange flyturer. Ingen erfaring med QC3.

QC15 og briller går også fint for min del.
Valgte QC15 pga. muligheten for og skifte batterier, da det er upraktisk og måtte ladde opp. Lettere og ha et par ekstra AAA i det lille rommet i oppbevaringsvesken som følger med QC15.

Nå ble jeg faktisk litt fristet til å levere tilbake mine Bose QC15 som jeg kjøpte for 2 uker siden. Noen som har prøvd både QC20 og QC15, og har en formening om hvilken av de to som har best lyd og støyredusering?

Nå ble jeg faktisk litt fristet til å levere tilbake mine Bose QC15 som jeg kjøpte for 2 uker siden. Noen som har prøvd både QC20 og QC15, og har en formening om hvilken av de to som har best lyd og støyredusering?

Jeg har begge. Jeg opplever faktisk at QC20 er hakket bedre på støyreduseringen. Lyden er meget god på begge. Bruker stort sett kun QC20 selv.

Har hørt begge deler om QC20 ... kommer vel litt an på hvordan ørene er formet. Tommy777 uttrykte seg svært misfornøyd noen sider tilbake ..

Hvordan forskjell vil man merke av en slik sammenliknet med gode propper?
Jeg har sennheiser cx-ii 300 som jeg bruker på flyet og akg hd 272 hjemme.
Har jeg noe å tjene på å hive meg på Elkjøp kampanjen til uka?

For de som ikke får tak i fra Elkjøp har også DN Fordel tilbud på Bose QC15 fra MPX nå, priset til 1899. Ikke like bra som Elkjøp sitt tilbud, men tilgjengelig frem til 23.03.14.

Vet ikke om det er innenfor å poste rabattkoden her, men det var en generell kode man bare taster inn i bestillingsskjemaet på MPX.no.

Mye tilbud om dagen. Modellen er noe gammel nå. Kommer noe nytt og dumper restopplaget ?

Var en liten kø utenfor elkjøp på Lade, de hadde vel en ca 30 eksemplarer alle gikk med en gang.

Var en liten kø utenfor elkjøp på Lade, de hadde vel en ca 30 eksemplarer alle gikk med en gang.

Sendte min far av gårde for å prøve seg på Elkjøp Megastore på Slependen (Asker), han var der 1020 og da var alle de ca 20 settene de hadde der gått... :(

Jeg mener å ha lest noe om at Bose tar tilbake gamle / ødelagte produkter og mer eller mindre erstatter disse, eller gir en saftig rabatt om man kjøper nytt. Gjelder dette bare støyreduserende headset, eller andre øvrige ørepropper og headset også?

Jeg har et par QC15 som fortsatt fungerer utmerket, men et sett ørepropper (med passiv støydemping) som har tatt kvelden...