Ojoj..
Nettopp kjøpt meg QC20. Førsteinntrykket er rett og slett fantastisk bra! Lydisolasjonen er rett og slett imponerende og lyden likeså!
Løp og kjøp!!!
Elkjøp har dagstilbud den 08.01.14 til 1495,-Noen som har sett noen knalltilbud på QC15 i det siste? Beste jeg kan finne nå er hos Soundgarden til 1995,- Ikke dårlig pris det akkurat, men har sett bedre.
Elkjøp har dagstilbud den 08.01.14 til 1495,-
Etter å ha testet QC3 mot QC15 i ulike settinger er min konklusjon at lydkvaliteten er helt overlegen på QC3. Lyden fra QC15 blir nokså spinkel i sammenligning.
Really ?
Har hatt begge to, og `skulle ønske´at jeg syntes QC3 låt best siden de er mindre og coolere, men opplever at de billigere, mere klumpete -15 låter klart bedre, ikke minst i diskantområdet. Men mulig det forteller noe om ørene mine etter å ha vært utsatt for cymbaler og amper på bra guffe over år.
Skal uansett få sjekket ut QC20 snarligen.![]()
Jeg har QC3, som er omtrent hundre millioner ganger bedre enn PortaPro - både for deg selv og alle rundt deg (PP lekker grusomt mye). Har ikke opplevd problemer/irritasjon med QC3+briller.Jeg er på jakt etter nytt headset, og etter mye research står det mellom QC3 og QC15. Tidligere har jeg brukt koss porta pro, men nå er det på tide med støydemping
Jeg har et noe snodig spørsmål.. Jeg bruker til daglig briller, og opplever at koss legger press på brillene som skaper ubehageligheter og til tider hodepine. Er det noen som har erfaring med komboen briller og QC3 og/eller QC15?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.