Om Bose og noise cancelling headsets

Re: Bose

Frister! Men kjøpte nylig noen Beats. Regner med Bose har finere lyd enn Beats Studio. Hvordan er bassen QC 15?

Beklager, men du har gjort et dårlig kjøp. Greit dem er kule og se på og ganske grei lyd, men that's it. Finnes ikke byggekvalitet i det hele tatt. Har solgt beats i 3 år. Selg dem og kjøp deg Bose!

Hei!

Har fortsatt øreklokkene. Har fått noen spørsmål om kvittering, og har derfor lett, men har dessverre ikke funnet den.. Men øreklokkene er aldri brukt, og har ligget i sitt etui (selve pappeska har jeg ikke) helt siden de ble kjøpt for ca 3mnd siden.

Kan legge inn et bilde av de hvis det er av interesse?

Attachments

• H 011.jpg
    H 011.jpg
    12.5 KB · Views: 1,031
Last edited:

Beklager, men du har gjort et dårlig kjøp. Greit dem er kule og se på og ganske grei lyd, men that's it. Finnes ikke byggekvalitet i det hele tatt. Har solgt beats i 3 år. Selg dem og kjøp deg Bose!
Hah, det vil jeg si var overdrivelse av beste sort. Kanskje Bose sine kan være bedre, men det betyr ikke at Beats Studio er et dårlig kjøp. Har hatt mine i 3 år og er veldig fornøyd. Jeg likte lyden bedre i Beats'ene, selv om støydempingen nok er bedre hos Bose når man flyr.

Bose

En annen "svakhet" med Beats kontra Bose er (etter mitt skjønn/erfaring) en veldig stor lydlekkasje til sidemannen.. Kan jo irritere de som sitter i nærheten og bør kanskje tas i betraktning om man vurderer hvilken man ønsker å kjøpe!

Beklager å delvis spore av tråden her, men har noen testet Klipsch Mode M40? Ser i tester at de får veldig bra kritikk, men om noen har disse eller har prøvd så er jeg interessert i erfaringer. :)