...Man kan ikke skylde på slitasjeskade med mindre det gjelder utskiftbare deler (slitedeler)...
Så, jeg spurte om de kunne reparere sitt eget produkt, men siden garantien var utgått kunne de ikke det....
Det gir vel ingen mening. Om deres affilierte verksted Senter TV Service AS teknisk sett er i stand til å reparere, hvorfor skulle de ikke ville akseptere fakturérbare oppdrag? Må ha vært en uheldig agent-rulett hos Bose Norge.
Hei LN-FHU,
Det er kun hodetelefoner som er innenfor garantien som repareres, så det eneste vi kan tilby deg er innbytteordningen. Om du forsatt skulle ønske det så er det bare å svare på denne eposten
Med vennlig hilsen / Best regards
Emil Jenssen
Service & Support Advisor - Bose Scandinavia
Bose Norway
Phone +47 800 81 130
www.bose.no <http://www.bose.no>
Høres ikke ut som de er interessert.... Får ta en telefon til verkstedet...:8:
Det koster vel fort 1000 kr + å få det reparert utenfor garanti. Da er det vel like greit å kjøpe et nytt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.