Om Bose og noise cancelling headsets

Noen som har reist med Norwegian på lengere europeisk tur (over 1t 20min) ikke charter idet siste ?
og vet om det selger Bose QC25 ombord ? Har hørt at dem koster under 2 000 kr ombord trenger en bekreftelse på det så jeg slipper å bestille dem for over 2 500 kr

Mener ganske bestemt at de hadde til 1.800-1.900 kr da jeg fløy til Varna for et par uker. Er ikke 100 prosent sikker på prisen, men under 2.000, ja. Stod i alle fall i menyen som ble delt ut.

Takk folkens :) Da blir det handle på vei til Krakow , over 500 kr spart det :)

De finnes kun på ruter over 2:20 i flytid. KRK er ikke en av de destinasjonene. Og prisen er 1899.

Sent from my iPhone using Tapatalk

De finnes kun på ruter over 2:20 i flytid. KRK er ikke en av de destinasjonene. Og prisen er 1899.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var jo dumt [emoji20] , mangler jo bare 10 min på flytiden (TRD-KRK)

Sent fra min G620S-L01 via Tapatalk

Har får Bose quietcomfort 25 i gave som er for iphone, mens jeg har android. Betyr det at de ikke vil fungere med min Samsungmobil?

Det betyr bare at knappene ikke fungerer som de skal nødvendigvis. Min erfaring er at pause og play og kanskje lyd vil fungere, men ikke skip og tilbake.

De nederste delene på 3,5mm pluggen har vært standardisert i 20-30 år. Den øverste ringen på pluggen ikke. Det gjelder motstandsverdi mot de tre knappene samt plassering av selve ringen som varierer noen tidels millimeter. Og siden det ikke er formelle standarder, så er det også variasjon hvordan de enkelte Android-modellene tolker signalene.
Hvorfor i all verden godtar vi at produsentene ikke standardiserer men bevisst kjører vendor lock-in :headbang
Apple har lenge hatt sin egen "standard", men mulig den forsvinner i kveld da ...
To gode nyheter:
-Lyden i klokkene vil alltid virke, selv om knappene er noe hit-and-miss
-Hvis knappene på ledningen er viktig, så kan man kjøpe ny Android-ledning for en billig penge på Bose shop eller Amazone/ebay/alibaba/whatever webshop.

Da har jeg fått montert nye puter til mine QC15 hodetelefoner. Bestilte fra Bose for en ukes tid siden, og de kom med Bring tidligere i dag. Ganske enkelt å bytte, og det føles som om jeg har fått spjut nye headphones :D 429,- kom repair kittet på, inkl. frakt.

Irriterende at de fortsatt selger QC15, betyr bare at vi neppe får noen gode priser på QC25.... Langt mellom de gode tilbudene på nyere modeller nå