Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
...Man kan ikke skylde på slitasjeskade med mindre det gjelder utskiftbare deler (slitedeler)...
Så, jeg spurte om de kunne reparere sitt eget produkt, men siden garantien var utgått kunne de ikke det....
Det gir vel ingen mening. Om deres affilierte verksted Senter TV Service AS teknisk sett er i stand til å reparere, hvorfor skulle de ikke ville akseptere fakturérbare oppdrag? Må ha vært en uheldig agent-rulett hos Bose Norge.
Hei LN-FHU,
Det er kun hodetelefoner som er innenfor garantien som repareres, så det eneste vi kan tilby deg er innbytteordningen. Om du forsatt skulle ønske det så er det bare å svare på denne eposten
Med vennlig hilsen / Best regards
Emil Jenssen
Service & Support Advisor - Bose Scandinavia
Bose Norway
Phone +47 800 81 130
www.bose.no <http://www.bose.no>
Høres ikke ut som de er interessert.... Får ta en telefon til verkstedet...:8:
Det koster vel fort 1000 kr + å få det reparert utenfor garanti. Da er det vel like greit å kjøpe et nytt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.