Om Bose og noise cancelling headsets

Om noen skulle ha nye eller pent brukte øreputer til QC 15 er jeg interessert.
PM er fint :)
Håkon

Hei,

Som nevnt ovenfor er dette noe man bestiller enkelt fra nett. :google
Alle har det: aliexpress, amazon osv, og det går glatt under momsfrigrensen, så anbefaler å kjøpe noe nytt. Selvfølgelig lurt å kjøpe fra noen med gode referanser så man ikke får noe dårlige fake-greier.

Et annet tips er å spørre noen som skal til USA og kan stikke innom en outlet med Bose-butikk. De selger slike QC15 cushion/scrim kit relativt billig. Dessverre ser det ut som om Bose nettbutikk ikke fører dette lengre, men bare supporter headsett som er på markedet nå.

Dagens rykte: var innom en stor Bose i Bay area i forrige uke og snakket med butikksjefen. Ung og entusiastisk kar. Han kunne bekrefte at kombinasjonen quietcomfort/soundlink (dvs QC25 med Bluetooth) var like om hjørnet.
Føler at jeg må ha en slik NÅ :D

Hei,

Som nevnt ovenfor er dette noe man bestiller enkelt fra nett. :google
Alle har det

Bergern, hvis du ikke får napp på PM og vil sikre deg original vare kan du kjøpe herfra: https://www.bose.no/NO/no/home-and-p...-cushion-kit/#

Joda. Men tanken var at siden det tydeligvis er mange som bytter til nye modeller, kunne det kanskje være noen hundrelapper å spare. Ser dog ikke sånn ut, så da blir det nok nytt headset på meg iløpet av sommeren. Og det blir neppe Bose...

QC25 på komplett.no for 2389,- fram til midnatt nå, virker å ha blitt den faste tilbudsprisen... sjelden å se under to lapper lenger

Dumme geniet meg ødela kabelen til QC25 over til EWR sist torsdag. Prøvde Best Buy uten hell.

Hva er greiest å få tak i den i Norge ? Sikkert ingen butikker har det over disk.

Hei igjen,

Sjekket Komplett og de tilbyr kabel til QC 25 til Apple og Android..

Jeg bruker Bose'n kun på fly og da må jeg vel ha en annen kabel ?

Er vel kun snakk om mikrofonen/media-kontrolleren vil jeg tro. I enden sitter en 3.5mm jack og vil gi deg lyd. Trenger kun en 2-pin overgang til fly da (som fulgte med på mine QC3)

Vil bare fortelle jeg fikk kabelen hos Spaceworld/Soundgarden. Helt overrasket at de hadde på lager . Hadde planlagt MPX/Komplett, men dette var enklere...^_^

Jepp, men de burde kanskje kjøpt in-ear headset? Bose er jo ikke støydempende, men kansellerer ut bakgrunnsstøy som vifteanlegg osv. Skarpe lyder og folk som snakker hører man jo nesten bedre med headsettet på

Så tilbudet på Komplett, er vel et helgetilbud så løp å kjøp. Kjipt det ikke var på QC35.

Sorry om OT, men noen som har erfaring med Denon noice cancelling og blootooth som koster 2700kr? Hva med Zennheiser til 4000kr? Vurderer Zennheiser, men Usikker på om de er verdt 1300kr mer. Zennheiser er kulere enn Bose QC35.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ikke erfaring med de du nevner, men etter å ha gått over fra bose qc15 til BO H8, blir det nok ikke mere bose på meg fremover. Selv om nc delen kanskje er hakke hvassere på bose, så er lyden veldig mye bedre hos BO. Det er også veldig greit å kunne deaktivere nc når du ikke har bruk for det. Trådløst er altid gull.

Jeg har hatt mine QC35 i 1,5 måned nå og blir bare mer og mer glad i de. De har god støykansellering, god lyd og ikke minst funker de bra som handsfree. Jeg trodde ikke jeg kom til å like et around-ear-sett så bra, men akkurat nå ser det ut som det er QC3 som blir den store taperen her. At de er trådløse er utrolig deilig og de har god blåtannrekkevidde fra telefonen min. Anbefales på det sterkeste!

Noen som har reist med Norwegian på lengere europeisk tur (over 1t 20min) ikke charter idet siste ?
og vet om det selger Bose QC25 ombord ? Har hørt at dem koster under 2 000 kr ombord trenger en bekreftelse på det så jeg slipper å bestille dem for over 2 500 kr