Ruten brukes nok i all hovedsak av folk som skal videre nordover.
Joda, det er nok hovedgruppen av de reisende. Mulig det går noe syketransport også.
Kan disse rutene også være interessante for leisure-markedet i Troms og Nordland som så kan bruke SVG som en hub for å komme seg på tur ?
Eller blir billettprisene for stive tro ?
Nei, det er nok et forsvinnende lite marked.
1. Utvalget av videreforbindelser på OSL er mye større. MYE større. Noen av "oljerutene" i Nord-Storbritannia er det sikkert enkelte som vil fly til, men dit kommer man seg jo stort sett via BGO, dersom samme destinasjon ikke nås fra OSL (og da gjerne med samme flyselskap, Widerøe).
2. BMI regional skal ikke starte andre ruter fra SVG. Blir dermed å bytte flyselskap på Sola. Interlining blir vel mulig, men det blir mest sannsynlig både dyrt og vanskelig tilgjengelig.
3. Det er alltids noen som flyr uten sammenhengende billetter. Sett bort i fra at selskapene neppe kjemper alt for hardt om disse, de betaler jo sjeldent all verdens, så er nok prisen TOS/EVE-SVG alt for høy til å kunne kjempe med OSL (og LGW).
Men en og annen slenger kan det vel bli.