Re: Ødela hånda i flydør, DY nekter for at noe har skjedd!
Veldig enig i det du sier!
Er Norwegian eier av broen? Hvis hun har skadet seg i brodøren, som (ikke vet jeg) er tidsinnstillt, er det da eieren av broen (som velger hvor lenge døren skal være åpen) eller Norwegian, som bare benytter seg av tjenesten (og skal ikke ha noe med tidsinstillingene å gjøre, da disse vanligvis er forhåndsprogramert av fagfolk) som er skyldig?
Hele denne saken lukter muffins, gleder meg til vi får svaret.
Jenta sier hun hylte og hadde så vondt at hun ble lagt på en treseter bakerst.
Ville de tatt av med en hylende og åpenbart skadet passasjer i baksetet?
Og så er det dette med at det gikk to dager før de oppsøkte lege i Spania. Kan det tenkes at skaden skjedde et annet sted, og at de har problemer med forsikringen - evt. at det europeiske helsetrygdkortet ikke dekker håndkirurgi et år i etterkant. Kan sikkert bli ganske dyrt...
Veldig enig i det du sier!
Jonas Flink har kommentert på VG.no, og jeg tror kanskje jeg støtter meg til hans teori.
(Siden jeg ikke vet om man kan permalenke til kommentar så er jeg frekk og siterer den)
Er Norwegian eier av broen? Hvis hun har skadet seg i brodøren, som (ikke vet jeg) er tidsinnstillt, er det da eieren av broen (som velger hvor lenge døren skal være åpen) eller Norwegian, som bare benytter seg av tjenesten (og skal ikke ha noe med tidsinstillingene å gjøre, da disse vanligvis er forhåndsprogramert av fagfolk) som er skyldig?
Hele denne saken lukter muffins, gleder meg til vi får svaret.