• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt trykkeri - annen "permkvalitet"

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Jeg var innom biblioteket i dag og la merke til at det nye trykkeriet har en annen type perm. Litt mer "glossy" ala FHM ;). Personlig likte jeg den forrige typen bedre. Noen innspill? :)

Replying to Topic 'Nytt trykkeri - annen

Flynytt kom i posten for noen få dager siden. La ikke merke til det med du skriver om engang. Var nok for opptatt av innholdet, som jeg var meget fornøyd med. Fin artikkel fra KOG om lavprisselskapene i europa.

Takker og bukker. Jeg må innom Grønland en tur i morgen forstår jeg...

Kanskje det bare er slik at jeg har et øye for unødvendige detaljer av og til :)
Har sett KOG's artikkel er stor, men jeg er ikke abbonent så jeg velger å ikke lese korrektur-utgaven og heller vente til det kommer i Narvesen :) Mye flotte bilder LN-KOG. Bildene legger man jo merke til uansett :)

Back