F FBU ScanFlyer Silver 28 Mar 2006 #21 Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Hybrid
L LN-HAT Guest 28 Mar 2006 #22 Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by P.A. VIKING Originally posted by FBU Håper de tar til vettet og fjerner det igjen. SK kan Aldri bli BU!:lol Click to expand... Og BU kan ALDRI bli .... Click to expand... Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake....
Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by P.A. VIKING Originally posted by FBU Håper de tar til vettet og fjerner det igjen. SK kan Aldri bli BU!:lol Click to expand... Og BU kan ALDRI bli .... Click to expand... Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake....
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 28 Mar 2006 #23 Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by LN-HAT Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake.... Click to expand... Nei da :spin: mine favoritter er WF og LH !
Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by LN-HAT Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake.... Click to expand... Nei da :spin: mine favoritter er WF og LH !
MD11 ScanFlyer Dusty 28 Mar 2006 #24 Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by P.A. VIKING Originally posted by LN-HAT Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake.... Click to expand... Nei da :spin: mine favoritter er WF og LH ! Click to expand... Godt og høre
Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' Originally posted by P.A. VIKING Originally posted by LN-HAT Kan du ikke heller si det slik, "er det ikke SAS kan det være det samme for meg"....Når får jeg nok en :baeh tilbake.... Click to expand... Nei da :spin: mine favoritter er WF og LH ! Click to expand... Godt og høre
D disp Newcomer 28 Mar 2006 #25 Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' amor fati elsk skjebnen verden går framover, sas er historie, braathens er historie - masse selskaper er historie, norwegian sin hel norske profil er historie.....fremtiden er her.....
Replying to Topic 'Nytt SAS Braathens prefiks fra 27 mars' amor fati elsk skjebnen verden går framover, sas er historie, braathens er historie - masse selskaper er historie, norwegian sin hel norske profil er historie.....fremtiden er her.....