Nytt norsk selskap: Norwegian Express

Re: Nytt norsk selskap-Norwegian Express

Gøte Aspen meldte før helga på FB-gruppa til "noex" at de har avholdt generalforsamling og at han skal komme med mer informasjon snart. Noen som har hørt noe?

Et reklamebyrå i Harstad ("Chili Harstad AS") registrerte "flight2.no" for en uke siden.
Det er vel akkurat passe uorginalt til at det må være det.

Da kan de jo henge seg på de like orginale (og fullstendig tullete navnene)
Jet2
Manx2
....

nesten like morsomt som Megler1, Sparebank1, Apotek1 etc....:headbang

Da kan de jo henge seg på de like orginale (og fullstendig tullete navnene)
Jet2
Manx2
....

nesten like morsomt som Megler1, Sparebank1, Apotek1 etc....:headbang

Kan gjerne fortsette lista med Anlegg AS, ServiceSenteret AS og de aller fleste med "Norsk" i selskapsnavnet.
Beklager avsporing.

Men syns dette minner og ligner litt vel mye om nettsiden Fly2.no

Gøte Aspen har via Facebook offentliggjort det nye navnet.

North Express

Men når kan vi realistisk sett forvente å se dem i lufta da?

Mr. Aspen:

"Jeg skulle gjerne gitt dere mer informasjon, men vi har nådd flere milepæler i det siste som gjør at vi står... nei, jeg har lyst til å si det.. men kan ikke. Navnet blir North Express og fargen er fortsatt orange. Vi har sett flyet!!! nei nå slutter jeg før jeg avslører noe"

Mr. Aspen:

"Jeg skulle gjerne gitt dere mer informasjon, men vi har nådd flere milepæler i det siste som gjør at vi står... nei, jeg har lyst til å si det.. men kan ikke. Navnet blir North Express og fargen er fortsatt orange. Vi har sett flyet!!! nei nå slutter jeg før jeg avslører noe"

Ah, seriøsiteten tar nesten overhånd.

Høres ut som en overivrig tenåring som har sluppet løs på facebook mens foreldrene ikke er hjemme... tihihi.....

Hvor er utsagnet hentet fra? For hvis dette skal være representativt for selskapets kommunikasjon så sier det litt om seriøsiteten.

Sjekket FB-siden til North Express, og det virker kanskje som de har kommet litt lenger....men oppstart i august? Høres tvilsomt ut...

Fra Facebook:
Gøte Aspen Hei Alle
Vi mottar nå søknader til cabin og cockpit. Håper dere supportere kan videreformidle budskapet. adressen er; post@noex.no

------

Gøte Aspen Vi søker fortsatt etter kabinbesetning. 18 år, høyere enn 163 og service innstilt noen av kravene. Ta kontakt dersom du er interessert på; post@noex.no er adressen.

------

Gøte Aspen Hei alle utålmodige.
Vi jobber og forhandler for tiden. Når vi kommer i orden skal vi invitere til stor fest. Dette skal bli bra for Nord- Norge.

------

Gøte Aspen Vi skal gjøre vårt beste. Trondheim er med i planene

------

Gøte Aspen Vi jobber med oppstartdato, vil ikke si noe om lansering ennå. August er mulig !!

Kan virkelig fylkeskommunen støtte et privat foretak på den måten med tanke på EØS/EU-regler? Da de ga støtte til flyskolen NAC på Bardufoss ble saken klaget inn til europeiske myndigheter av konkurrenten NEAR på Vigra, og husker jeg ikke feil ble hele støtten stoppet. Noen som kjenner jusen?

Back