De skal kanskje bli feeder for FeelAir.
Et reklamebyrå i Harstad ("Chili Harstad AS") registrerte "flight2.no" for en uke siden.
Det er vel akkurat passe uorginalt til at det må være det.
Da kan de jo henge seg på de like orginale (og fullstendig tullete navnene)
Jet2
Manx2
....
nesten like morsomt som Megler1, Sparebank1, Apotek1 etc....:headbang
Mr. Aspen:
"Jeg skulle gjerne gitt dere mer informasjon, men vi har nådd flere milepæler i det siste som gjør at vi står... nei, jeg har lyst til å si det.. men kan ikke. Navnet blir North Express og fargen er fortsatt orange. Vi har sett flyet!!! nei nå slutter jeg før jeg avslører noe"
Gøte Aspen Hei Alle
Vi mottar nå søknader til cabin og cockpit. Håper dere supportere kan videreformidle budskapet. adressen er; post@noex.no
------
Gøte Aspen Vi søker fortsatt etter kabinbesetning. 18 år, høyere enn 163 og service innstilt noen av kravene. Ta kontakt dersom du er interessert på; post@noex.no er adressen.
------
Gøte Aspen Hei alle utålmodige.
Vi jobber og forhandler for tiden. Når vi kommer i orden skal vi invitere til stor fest. Dette skal bli bra for Nord- Norge.
------
Gøte Aspen Vi skal gjøre vårt beste. Trondheim er med i planene
------
Gøte Aspen Vi jobber med oppstartdato, vil ikke si noe om lansering ennå. August er mulig !!
Nordnorsk flyselskap på vingene til høsten
Støtter nytt flyselskap
- Vi ønsker bedre samferdselstilbud i lufta i nord. Derfor støtter vi North Express, sier fylkesråd for samferdsel i Troms, Kari Anne Opsal.
Kan virkelig fylkeskommunen støtte et privat foretak på den måten med tanke på EØS/EU-regler?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.