Du kan vel ikke kalle deg et skikkelig flyselskap før du har fått en klagegruppe på Facebook …. 
https://www.facebook.com/groups/1411955939321006

https://www.facebook.com/groups/1411955939321006
Jeg ser at Norse til FLL nå har endret avgangstidene sine betydelig. De har nå avgang ca 6 timer tidligere enn i juni, da jeg fløy med dem. De går fra OSL 11.50 med ankomst FLL 15:45 og returnerer etter 2:10 kl 17:55 med ankomst OSL 09:00 Dette er mye mye bedre tider enn ankomst FLL 21:15 og avgang FLL 23:45 Dog er jeg litt skeptisk til å klare å snu kjerra på 2:10 De klarte det ikke på 2:30 og brukte 2:50 da jeg returnerte til OSL. Antall reserverte seter for avgangen i morgen, ser ganske bra ut. Det er en del bookede seter i bakre del av fremre økonomi seksjon, som gir bedre fordeling av paxene. Alternerer denne maskinen mellom FLL og Orlando, som har tilnærmet samme avgangstider?
Da var det nok innkjøringsproblemer på vår retur. Det var vel 3dje tur fra FLL til OSL. og noe sånt som Norse's 18tende flight overhode. En del hadde skrevet ut boardingkortet hjemme og det funket ikke i scanneren ved boarding, så de måtte få skrevet ut et nytt, noe som tok tok tid, samt at crewet ikke virket helt innkjørt på hvordan håndtere diverse små situasjoner, som barnevogner, rullestoler, litt ekstra bagasje osv som ga ett minutt her og ett minutt der.Ja for det meste så har samme maskin vært i bruk på FLL/ORL 1 uke og gjerne uka etter til JFK. FNC og FND som har flydd mest. Og noen avganger innimellom med FNB og FNE. Ser ut som flyene er bra i rute. De aller fleste lander før oppsatt tid. Og ikke mange minutter forsinkelse for de som lander etter.
Nei, nei, nei. Hva er det Norse gjør......
28/10 02/11 og 04.11 går de fra OSL 14:50 og fra 06/11 15:50 Da er returen fra FLL 22.00
Da er det ikke aktuelt for meg med retur fra FLL
Nei de bryr seg vel ikke om at folk velger andre selskap pga avgangstidene.Ok det tror jeg Norse ikke bryr seg om...
Nei de bryr seg vel ikke om at folk velger andre selskap pga avgangstidene.
Nei de bryr seg vel ikke om at folk velger andre selskap pga avgangstidene.
Lurer på om de greier å tjene penger med 86% belegg.
Det kommer helt an på hva folket har betalt for billetten(e) og hvor mange tilleggstjenester de selger. Jeg tipper nei. Mye starttilbud og høye enhetskostnader med kun tre destinasjoner i drift. Her har de nok litt å gå på.
Ja. Futura sier at det er mye ledig i Premium også.
Skjønner forøvrig ikke helt greia med premium her. Hvor mange kjøper skinneseter i en VW Polo..
Litt over 7 timer til (06:30) Norse har første avgang på sin fjerde rute, til LA. Smekkfullt i bakre eco. Nesten helt fult i billigdelen av fremre eco og nesten tomt i den dyre fremre delen av fremre eco. Derimot mye ledig i premium. På returen, om nesten 2 døgn, er det pt ganske fult i Premium, men mye ikke reserverte seter i eco. Det er fremdeles for tidlig å skrive ut boardingpass så det vil forhåpentlig fylles opp etter som man kan skrive boarding passene ut.
12. august starter London opp og Berlin starter til NYC 17 og LA 19 august, så det er nå det virkelig starter. Nivået på antall flyvninger hitill, må vel kunne kalles prøvedrift.
Der mistenker jeg at folk flest ikke velger flyselskap på grunn av klokkeslett. Er man stinn eller jobben betaler så blir det sikkert noe annet. Dette med avreisetider er jo litt "noen liker moren og noen liker datteren" Jeg vil tidlig til US og ha en lang deilig dag der (kanskje med en liten power nap på vei over) og hjem så sent som mulig på kvelden så man slokner på vei østover.
Lurer på om de greier å tjene penger med 86% belegg.
Det kommer helt an på hva folket har betalt for billetten(e) og hvor mange tilleggstjenester de selger. Jeg tipper nei. Mye starttilbud og høye enhetskostnader med kun tre destinasjoner i drift. Her har de nok litt å gå på.
Ja. Futura sier at det er mye ledig i Premium også.
Skjønner forøvrig ikke helt greia med premium her. Hvor mange kjøper skinneseter i en VW Polo..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.