“Many of the passengers are Americans and Spanish with not many Norwegians aboard the JFK flight typically,” said the Wideroe ground staff at Check-In the night before the first flight to Orlando as I wanted to learn more about Norse’s strategy and if it continued to have a large flow of connecting passengers since Norwegian start the Low-cost transatlantic race.
This led me on a mission to interview 100 passengers on the inaugural flight (100 people is the basis of a representative survey).
Noen som kan forklare hva dette betyr? [mention]LN-MOW [/mention]
Om ikke de har kommet opp med noe nytt, så kommer de opp som FlexFlight som flyselskap, operert av Norse hos reisebyråer. Men blir tilgjengelig i alle kanaler.Så rent praktisk, betyr det da Norse nå dukker opp hos reisebyråene?
Om ikke de har kommet opp med noe nytt, så kommer de opp som FlexFlight som flyselskap, operert av Norse hos reisebyråer. Men blir tilgjengelig i alle kanaler.
Har vært i befatning med disse i tidligere tider og dengang var W2 tilknytning omentrent dobbelt så dyrt som direkte kostnad til Amadeus ville vært om man hadde egen integrasjon.
Forøvrig har de jo også eget bookingsystem som er er/var stykkpris basert og velegnet for små selskaper, men det var veldig rotete å administrere. Forøvrig bruker blant annet DAT World Ticket, men de har direkteintegrasjon mot reisebyråer.
Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
Ser ut som OSL-JFK ligger inne med daglig hele året
Posisjonerer seg i tilfelle SAS Longhaul avvikles.
Norse sin satsning virker være mer eller mindre uavhengig hva SAS gjør, ikke gjør eller tenker gjøre. Så det har neppe noe med det å gjøre
. Mulig de satser på å ta en del frakt også?
Litt sleivete kommentar fra min side der. Men interessant at man tenker det er plass to aktører med widebodies på Oslo - New York (selv om SAS mulgens ikke flyr daglig til vinteren?). Mulig de satser på å ta en del frakt også?
For de som må reise på spesifikke datoer men som også er opptatt av pris så vil jo Norse være et godt alternativ.
Et tilfeldig eksempel: Utreise NYC mandag 7. nov og retur fra Oslo fredag 11. nov.
Spanderer på seg innsjekket bagasje på 23 kg men siden han betaler selv så dropper vedkommende å betale for sete samt servering nummer to på Norse flightene.
En tur-retur billett på de datoene i SAS Go Smart kommer på 16 544,- mens med Norse kommer det på 6044,-
Hvis vedkommende av en eller annen grunn velger å kun bestille en enveisbillett med SAS EWR-OSL den 7. nov ser det bare ut til at det er mulig å velge SAS Go Pro som kommer på 23 462,- mens en enveisbillett med Norse kommer på 2589,-
Nå skal det sies at stort sett de fleste andre datoer i november med SAS t/r i SAS Go Smart ligger på ca. 5200 - 5800 kr.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.