• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Premium har større seter, veldig viktig for de som synes komfort er mere viktig enn å være gnien. (jeg er en av de, kan ikke reise på kveg klasse lenger, har gjort det tusen ganger i yngre dager, det var nok. :cry:)

Tiltredes
Reise på økonomiklasse på langdistanse er uaktuelt og en for lengst overstått fase i livet
 
FNI på tur til Berlin as we speak. Dermed starter enda en rute opp i morgen, JFK. LAX følger seinere i uka.
 
Begynner vel å minke på 787 på OSL etterhvert?
Veldig kjapp hoderegning sier en brukes til FLL og Orlando, en til NYC og en til LA. En fra London og snart 2 fra Berlin, (en til NYC og en til LA). Det blir 6 maskiner, så er 4 hos Air Europa? Er det da 5 igjen? hvorav en bruksklar, som reserve maskin?
 
Veldig kjapp hoderegning sier en brukes til FLL og Orlando, en til NYC og en til LA. En fra London og snart 2 fra Berlin, (en til NYC og en til LA). Det blir 6 maskiner, så er 4 hos Air Europa? Er det da 5 igjen? hvorav en bruksklar, som reserve maskin?

Er vel 5 som er i trafikk. 3 fra OSL, 1 fra London og 1 fra Berlin. LAX maskinen fra Berlin er den samme som starter fra OSL. Den har jo nå denne uka stått i LAX over 1 døgn før retur OSL. Rekker en tur t/r Berlin på det døgnet.

FNG var ute på testtur i dag. Den første flyvningen for den. Var vel 9 fly?? som har stått på OSL. Og 1 av de er hos Air Europa nå. De andre 3 var ikke på OSL. En -9 og 2 -8
 
Last edited:
Er vel 5 som er i trafikk. 3 fra OSL, 1 fra London og 1 fra Berlin. LAX maskinen fra Berlin er den samme som starter fra OSL. Den har jo nå denne uka stått i LAX over 1 døgn før retur OSL. Rekker en tur t/r Berlin på det døgnet.

FNG var ute på testtur i dag. Den første flyvningen for den. Var vel 9 fly?? som har stått på OSL. Og 1 av de er hos Air Europa nå. De andre 3 var ikke på OSL. En -9 og 2 -8


Denne uke har de hatt 6 fly i drift: FNA/B/C/D/E/I

Med FNG blir det da snart 7
 
Oppstart av BER-JFK i dag, og Norse benytter anledningen til å annonsere BER-FLL. 3x ukentlig fra 7/12
 
Fikk faktisk melding om at bagasjen fra inagural ble funnet på oslo gardermoen.
bagasjelappen var visst umulig å lese.
 
Ser ut som OSL-LGW ikke var midlertidig. Annonsert på Facebook at de akkurat har lagt ut JFK-LGW og OSL-LGW for vinteren for salg. OSL-LGW er bookbar tom. 25/3.
 
Back
Top