De har ikke kjøpt noen, alt leases. Som jo også er skrevet her inne
Jeg viste at de skulle lease de, men jeg skrev feil. Beklager.
De har ikke kjøpt noen, alt leases. Som jo også er skrevet her inne
Mellom Europa (EU- og EØS-land, journ.anm.) og USA ønsker vi å fly med den norske AOC-en. Fra Storbritannia vil vi fly med en britisk lisens på grunn av brexit.
"********* Airways promises cheap, long haul flights"
Den har vi hørt før?
Må det være så billig da? Heller ok pris enn billigst.
Nå sier han at de skal begynne å fly til våren, isteden for høsten dette året.
Hvordan klarer dem å holde selskapet i live uten inntekt i ytterligere 6 måneder mon tro?
Ta opp stadig flere lån, eller er det investorer med dype lommer ute og går?
Håper de klarer seg gjennom en hard vinter så jeg kan komme meg til Norge titt og ofte med direkte ruter, men det må vel være dyrt å ha en masse ansatte gå på gress samt alt av kontoer, utstyr osv på tomgang.![]()
. heller ikke hentet inn flere ansatte enn de få de har i administrasjonen.
The British Airline Pilots Association (BALPA) and Norse Atlantic Airways (Norse), the new intercontinental airline, have entered into a new agreement that will deliver hundreds of jobs in the UK.
The general destinations are not too surprising, but the specific airports chosen might be. Rather than competing in the larger airports in each market the company chose Fort Lauderdale, Stewart/Newburgh, and Ontario for its flights.
Oslo til Ft Lauderdale, Stewart og Ontario kommer først, skriver Seth ... Neste sommer ..
https://paxex.aero/norse-atlantic-initial-routes/
vel norwegian haddevel dreamliner på stewart. når 737 max var nede. om jeg så hadde tatt det som risikabelt i forhold til konkurranse.
Tror ikke de var det? Det var jo samtidig som 787 stod og rutene til SWF gikk jo fra andre byer enn 787ene
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.