Originally posted by Fellowship
Ikke som når Windows gjør det....
Ikke er Fellowship blitt Fokker 100 igjen heller....
Men kan dere tro det?
Fellowship går digitalt til verks!
Ja, ikke sant?Originally posted by LN-KOG
Men kan dere tro det?
Flott kamera! :colgate:
Takk! Og på neste tur kan jeg komme med like ferske oppdateringer som dere.Originally posted by LN-KGL
Ah, da fikk jeg oppklart den mystiske SMSen som tikket inn på fredagskvelden mens jeg var i Lom![]()
Du får ha lykke til og velkommen etter i de instantes rekker :up:
Du vet det er jo korttidsminnet som ryker først:colgate:Originally posted by SK917
....Nei nå har jeg sett det og....Gratulerer Ole Johan, det stemmer med at du hadde en stor nyhet å komme med i dag. Det blir spennende å følge med på bildene dine også i fortsettelsen!
Men glem nå ikke alle de skjulte skatter i arkivet fordi du har latt deg innhente av tiden her og nå.....![]()
Men kan dere tro det?
Originally posted by imm
Det blir nok et nytt digitalkamera på meg også etterhvert. Har en Nikon coolpix 995 som sikkert er 4-5 år gammel nå. Den gir fine bilder i de fleste situasjoner, men er veldig treg til å ta bilder. Føler noen ganger at det tar to sekunder fra jeg trykker på knappen til bildet er tatt. Og enkelte ganger er det alt for lenge.Originally posted by Fellowship
Men kan dere tro det?
Er du fornøyd så langt med ditt nye fotoapparat?
Forresten: Jo mer jeg ser på dette bildet av deg, jo mer ser du ut som Morrisey fra The Smiths. Sveisen er jo helt lik jo :musikk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.