Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det er jo bra at DY satser her, men har de slitt med Bergensruta skjønner ikke jeg hvordan de skal få Trondheim, Stavanger og Bodø til å fungere.
Ledelsen ved Rygger er ikke helt enig i deg der Someone!
Rygge-ledelsen mener å ha et passasjergrunnlag på opptil 2.5 millioner mennesker innenfor en avstand av to timer fra lufthavnen.
Dessuten så er det jo Dalsland som representerer den nærmeste geografien.
Det bor godt over 200.000 svensker med Rygge som nærmeste internasjonale flyplass med Bohuslän og Dalsland som nedslagsfelt. I tillegg kommer lokalmarkedet i Østfold.
http://www.moss-avis.no/article/20080909/SISTENYTT/824885115/1044/ABON
det var Norwegian. Nye ruter til Stavanger, Trondhjem og Bodø.
Rygge-Stavanger.Rygge får én flyvning daglig, det samme gjelder Rygge-Bodø-Tromsø.
Blir det 733 eller 738w på disse rutene da? En blanding kanskje?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.