Ny uke, ny mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for møter på Lysebu, i Vika og på OSL før vi grønner oss nordover til Røros i kveld. Ha en best start på uken.

God morgen fra Bergen.

Det å våkne ufrivillig en mandag før kl 06 kan bare betegnes som en blå-mandag-DeLuxe. Lurer på hva mer som kan gå galt i dag :)

Blir en flytur til OSL og økonomi rom på et nyere overnattingssted ved rådhuset. Rommene er så trange at de er nesten klaustrofobisk. Så blir det lunsj og champagne på kvelden. Det fulle programmet har noen andre kontroll på. Jeg er bare med og dilter etter.

FQTV

God morgen fra Kongsberg.

Det blir en hektisk dag her i dag. Jeg starter dagen på sykehuset med litt rutinemessige blodprøver. Deretter blir det muntlig eksamen med studentene mine før det blir å se på Brann-Sandefjord på fjernsynet i kveld.

I dag er det store cupfinalelotteriet også. Det legges ut 2500 billetter 12.00. Sjansen er nok ikke så stor for å komme gjennom, men nå er vi 4 stk som skal logge oss på samtidig når tiden er inne, så får vi håpe det blir klaff for en av oss. Tror det blir vanskelig, men vi skal nå prøve i alle fall.

God morgen fra Kongsberg.

Det blir en hektisk dag her i dag. Jeg starter dagen på sykehuset med litt rutinemessige blodprøver. Deretter blir det muntlig eksamen med studentene mine før det blir å se på Brann-Sandefjord på fjernsynet i kveld.

I dag er det store cupfinalelotteriet også. Det legges ut 2500 billetter 12.00. Sjansen er nok ikke så stor for å komme gjennom, men nå er vi 4 stk som skal logge oss på samtidig når tiden er inne, så får vi håpe det blir klaff for en av oss. Tror det blir vanskelig, men vi skal nå prøve i alle fall.
Tidligere trakk de lodd over hvem som fikk kjøpe billetter i det åpne salget Nå legger de vel opp til serverkræsj deluxe..

God mandag fra Oslo. Intet stort på agendaen og digg er det.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra 30 bussen.

For en nydelig helg.. det der skal ukene ha for. Ble tilbudt transport med Dragen i dag, men hun har litt mer bedagelige arbeidstider så planen var drosje. Det ble faktisk kollektivt som trumfet. Pluss er lav pris og artig med selskap på vei til jobb - negativt er at man først må ta trikk og deretter buss som gjør det til ca tre ganger så lang reisetid som bil.

Bilen blir borte leeenge og verkstedet har lovet St det blir skikkelig dyrt da begge dempere må byttes… Dyrt med dårlige veier.

God morgen fra Flytoget på spor 14. skal treffe et par kolleger på OSL før det skal flys til Düsseldorf. Strålende vær i Oslo, YR melder om litt fuktigere værtype dit vi skal. Ha en finfin uke[emoji3]

Mornings fra kontoret. Solen skinner og jeg er klar for dagens innsats. Det var både noen som solgte kaffe og boller på stasjonen hjemme og utdeling av smoothie i resepsjonen, så er plutselig overraskende mett for å være en hverdagsmorgen. Ha en fin dag

God morgen fra Sofakontoret :)

De første kaffekoppene nytes, før en liten hagetjeneste skal utføres i det som skal BLI en flott ny hage ila sommeren ! Ny jord kommer om et par uker, og noen tonn med jord/sand skal dras utover, jevnes og rulles på før det blir klart for såing.

Såå er det. nattevakt i Norges flotteste tårn ! Ha en fin fin dag alle :)

Heia fra transit på OSL, på reisen mellom BGO-LKL. Trodde jeg hadde siste B737 med SAS og -RRB nå mellom OSL-BGO, og da var det ekstra hyggelig å se at samme fly skal videre OSL-LKL. Det blir sikkert siste gang med Boeing hos SAS, hvis ikke man har mega flaks på en av de turene i sommer mellom AES og KRS [emoji28]

Små gleder på en ellers lang, tøff uke. Helg om rimelig nøyaktig 99 timer[emoji38][emoji1]

God morgen fra kontoret! Mandag er møtedag, og i mellom alle møtene, så blir det å booke en liten tur til MUC på onsdag. Fint med Lufthansa som har ett OK produkt på MUC. Man rekker faktisk en hel arbeidsdag i MUC med utreise fra OSL på morgenen og hjem på kvelden.

Ellers så skal minstemann ha sin første fotballkamp i kveld, det blir spennende å følge med på, han er 6 år og har allerede bedre ballkontroll enn sin far.

Ønsker alle en flott dag!

Heia fra transit på OSL, på reisen mellom BGO-LKL. Trodde jeg hadde siste B737 med SAS og -RRB nå mellom OSL-BGO, og da var det ekstra hyggelig å se at samme fly skal videre OSL-LKL. Det blir sikkert siste gang med Boeing hos SAS, hvis ikke man har mega flaks på en av de turene i sommer mellom AES og KRS [emoji28]

Små gleder på en ellers lang, tøff uke. Helg om rimelig nøyaktig 99 timer[emoji38][emoji1]

Bleh, stappfullt fly til LKL og dessverre noen på 2E[emoji85] Plus er ikke alltid pluss.

God morgen fra R14. Normal dag på bortekontoret venter. Ikke noe spes på programmet.

Det er faktisk rimelig bra det også. :)

Ha en super mandag

Bilen blir borte leeenge og verkstedet har lovet St det blir skikkelig dyrt da begge dempere må byttes… Dyrt med dårlige veier.

Eller dårlig sjåfører? Eller å la image gå foran kvalitet?:stir:stir:stir . (Snakker vi inder eller tysker på bilfronten?)

God formiddag. Hjemmekontorering i gang for harde livet her. Veldig mye som skjer om dagen på jobb med litt for mye kreative ideer noen konsulenter klarer å selge inn.

Får se ettermiddagen bringer, men håper det blir rom for noe hyggelige aktiviteter med iallfall en arving. Den andre har vel fotball.

God formiddag fra SVG. Klar for Cityjet og SAS Connect til sørlige breddegrader for noen dager i solen. Ha en fin dag forumister!

God formiddag/ettermiddag fra bortekontoret ,

En flott helg er over og en travel uke i prosjektet har startet.
I ettermiddag kveld blir det jobbing i Valgkamp komiteen og styremøte i det lokale parti lokallaget.
Ha en fin dag

Haha jeg spådde riktig av cupfinalesalget. 503 error og 502 error og en feilmelding om at nettleseren min ikke støttes (chrome) . Amatørmessige greier. Jeg kom meg jo faktisk inn og fikk lagt inn to billetter, men når jeg trykka neste for å betale så kræsjet den selvsagt igjen... Håper det gikk bedre med SK384

Last edited:
Eller dårlig sjåfører? Eller å la image gå foran kvalitet?:stir:stir:stir . (Snakker vi inder eller tysker på bilfronten?)

Ha ha.. Det er i alle fall ikke kvaliteten det står på - her er det tyskeren som gikk ned for telling. (911 er faktisk an av de mest driftsikre bilene noensinne og slår til og med Toyota ned i støvlene på de statistikkene hvor de begger er representert)

Indieren er 100% image og null kvalitet eller kjøreglede..

Her er det "dårlig" sjåfør som kjører alt for fort og har nå da truffet disse berømte hullene i Oslo-veiene. Du kan svinge unna 235 av dem, men det er det siste som river av fjæringene :D

Jeg fikk de samme feilmeldingene. Det samme gjorde de tre andre jeg hadde alliert meg med. Dårlig opplegg av NFF. De visste at det ville bli enorm interesse for de billettene.

Jaja, får prøve igjen i morgen.

Ja veien i Oslo er vel ikke bedre enn veiene mange plasser i USA. Derfor blir det aldri elektro tape profil på dekk på meg.

Back