Tidligere trakk de lodd over hvem som fikk kjøpe billetter i det åpne salget Nå legger de vel opp til serverkræsj deluxe..God morgen fra Kongsberg.
Det blir en hektisk dag her i dag. Jeg starter dagen på sykehuset med litt rutinemessige blodprøver. Deretter blir det muntlig eksamen med studentene mine før det blir å se på Brann-Sandefjord på fjernsynet i kveld.
I dag er det store cupfinalelotteriet også. Det legges ut 2500 billetter 12.00. Sjansen er nok ikke så stor for å komme gjennom, men nå er vi 4 stk som skal logge oss på samtidig når tiden er inne, så får vi håpe det blir klaff for en av oss. Tror det blir vanskelig, men vi skal nå prøve i alle fall.
Heia fra transit på OSL, på reisen mellom BGO-LKL. Trodde jeg hadde siste B737 med SAS og -RRB nå mellom OSL-BGO, og da var det ekstra hyggelig å se at samme fly skal videre OSL-LKL. Det blir sikkert siste gang med Boeing hos SAS, hvis ikke man har mega flaks på en av de turene i sommer mellom AES og KRS [emoji28]
Små gleder på en ellers lang, tøff uke. Helg om rimelig nøyaktig 99 timer[emoji38][emoji1]
Bilen blir borte leeenge og verkstedet har lovet St det blir skikkelig dyrt da begge dempere må byttes… Dyrt med dårlige veier.
Eller dårlig sjåfører? Eller å la image gå foran kvalitet?:stir:stir:stir . (Snakker vi inder eller tysker på bilfronten?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.