Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

Morsom og oversiktelig funksjon, dette!

CK - SAS' norske sider ligger etter de internasjonale, svenske og delvis danske sider når det gjelder informasjon, bilder og oppdateringer. Ser at leiebil, hotell og pakkereise har kommet nederst på forsiden på de norske sidene de siste dagene, dette er veldig bra! Men savner en del konkret informasjon, kule bilder og informative applikasjoner på de norske sidene slik jeg finner på de andre sidene. Dessuten er det fortsatt en del stygge skrivefeil ...

Når interkont kommer med blir det selvsagt fra alle destinasjoner der det finnes connections

Morsom og oversiktelig funksjon, dette!

CK - SAS' norske sider ligger etter de internasjonale, svenske og delvis danske sider når det gjelder informasjon, bilder og oppdateringer. Ser at leiebil, hotell og pakkereise har kommet nederst på forsiden på de norske sidene de siste dagene, dette er veldig bra! Men savner en del konkret informasjon, kule bilder og informative applikasjoner på de norske sidene slik jeg finner på de andre sidene. Dessuten er det fortsatt en del stygge skrivefeil ...

Halvard - send meg gjerne konkrete eksempler på feil og mangler, så skal jeg at det opp med de rette vedkommende på FBU

Halvard - send meg gjerne konkrete eksempler på feil og mangler, så skal jeg at det opp med de rette vedkommende på FBU

Et konkret eksempel er at dagens sider ofte har innhold som serves som mixed HTTP/HTTPS, som gjør at flere browsere har en tenden å hoppe opp en varsels-melding på hver side...

-A

Og nå er den på plass på sas.no! Ferieplanlegger, heter den.

Rask er den også blitt. Min test case hos sas.dk har gått fra ca 25 til 2-3 sek.

folkens - her er en verdensnyhet, og den kommer her før den slippes offisielt av SAS
Gå inn på SAS.no/dk/se og tast ctrl+shift+2 og se hva som skjer
kommentarer??

Takk gud så har jeg Mac, så slipper å besøke siden...:-)

Takk gud så har jeg Mac, så slipper å besøke siden...:-)

Jeg har også Mac. Fungerer perfekt her, men i Firefox riktignok. Med Safari (som de fleste med Mac bruker), så fungerer det ikke.

Back