Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

Jeg har oplevet det flere gange i træk at det tog 45-60 sek. Og det til trods for at jeg sidder på en 20Mbit forbindelse og med en computer i topklasse. Så det kan ikke være her problemet er.

Vi hadde problemer på jobben med en bestemt versjon av McAfee virus kontrol. Den har en scriptscanner som kjører i Internet Explorer prosessen og en applikasjon vi bruker gikk fra å bruke 30 til 15 sekunder på å laste siden når vi fikk skrudd av den.

Vi hadde problemer på jobben med en bestemt versjon av McAfee virus kontrol. Den har en scriptscanner som kjører i Internet Explorer prosessen og en applikasjon vi bruker gikk fra å bruke 30 til 15 sekunder på å laste siden når vi fikk skrudd av den.

Jeg har heldigvis ikke de problemer, da jeg hverken bruger Windows eller Explorer :)

Jeg skiftede til Mac for mange år siden og mit liv har været både lettere og sjovere siden da - men dog lidt trægt lige i dette tilfælde :)

Takk for bra tilbakemeldinger og kritikk. Dette tar vi med oss.
Tregheten dere opplever er ikke bra. Det må vi gjøre noe med før vi slipper kundene løs på denne i stor stil (og da skal vi også ha fikset språket)

Jeg har heldigvis ikke de problemer, da jeg hverken bruger Windows eller Explorer :)

Jeg skiftede til Mac for mange år siden og mit liv har været både lettere og sjovere siden da - men dog lidt trægt lige i dette tilfælde :)

Jeg støtter deg fullt ut, dog, jeg bruker Opera på WinXP, og det fungerer på det meste. Men jeg må forbanne de nettsidene som *krever* Internet Explorer, dvs Microsoft standard (altså, mikromyke standarder som ikke er sertifisert i den internasjonale organisasjons-standarden...)

Men ... OPERA viser seg til å fungere, ja..., men jeg kommer ikke til BOOKING ... da kan det tape litt penger?

Kanskje SAS må bugfixe sine påskeegg??

Huff... "this is optimized for IE 7.0 or higher" i IE.

Dette er det værste en PC-bruker kan oppleve. Mange har opplevd at "oppdateringer"
gjerne fucker opp ens PC, og har sluttet med oppdateringer. Hvordan skal en greie seg da? Kanskje å bytte over til MAC/Linux?

Huff, forbanna MS som ikke greier å gi ut ferdige programvare når de slippes ut...

Dette er det værste en PC-bruker kan oppleve. Mange har opplevd at "oppdateringer"
gjerne fucker opp ens PC, og har sluttet med oppdateringer. Hvordan skal en greie seg da? Kanskje å bytte over til MAC/Linux?

Huff, forbanna MS som ikke greier å gi ut ferdige programvare når de slippes ut...
Ska du använda Microsofts produkter så bör du absolut hänga med i uppdateringarna. Det är ju oftast säkerhetsuppdateringar som täcker upp hål som annars utnyttjas till obehagliga ändamål. Då kan verkligen PC:n bli fucked up...
Vill man inte uppdatera så är det nog en bra idé att byta till Linux av något slag...

Stemmer. Interkont er ikke med i første release ettersom de rutene har et annet priskonsept (roundtrip-trip priser ikke one-way)

Jeg har oplevet det flere gange i træk at det tog 45-60 sek. Og det til trods for at jeg sidder på en 20Mbit forbindelse og med en computer i topklasse. Så det kan ikke være her problemet er.

Men uanset er 25 sek også alt for lang tid, hvis brugeren skal have en god oplevelse.

Men bortset fra at det er aaaaalt fro langsomt, så synes jeg rigtig godt om funktionaliteten, som giver et godt overblik...

Hej, vilken tid testade du ? Eftersom applikationen ligger i "testläge" så är inte "cache" funktionalitett påslagen, vi kommer dra igång det nu under helgen så lägger jag en postning här när det skall gå snabbare.

Dette er jo drit bra!

Så får vi håpe at ikke dette benyttes som sammenlignings grunnlag mot andre selskap, men som et verktøy for å finne rimlige billetter!

Det er noe som ikke funker helt optimalt her.
Jeg valgte kalenderen med avreise fra Kristiansand. Da fikk jeg tilbud om å reise til London for 891 kroner. Jeg klikker og blir sendt videre til booking, men da er prisen plutselig 1272,-?

Ja, vi hadde litt problemer med London i går.
Det skal være fikset nå. Sorry

Tenkte jeg skulle løfte denne igjen - CTRL+SHIFT+2 på sas.no/se/dk

Har SAS sikret seg slik at ikke "lavpris kalender" blir et skudd for Norwegian?

Som er noe av det værste en butikk kan gjøre, særlig om det faktisk ikke funker 100% likedan på andre nettlesere og OS enn M$ sitt.
Selv bruker jeg Windows, OS X og Linux med diverse browsere om hverandre daglig og jeg forventer at alle sider jeg besøker funker likedan uansett hva jeg bruker. Hvis ikke bytter jeg ikke OS/nettleser, jeg bytter leverandør ;)

Den virker kjapt og greit på min pc, OS xp med chrome nettleser, Men det er mange avganger som ikke kommer med, søkte på KBP-BGO som jeg selv tar ofte , og der kommer kun søndags avgangen med.

Hadde vært kjekt at det stod dato ved siden av dagene selv om det står intervall i uke-boksen. Enklere å se hvilke datoer man opererer med, særlig når applikasjonen slår krøll på seg.

sas.jpg

Synes denne var strålende. Vil Intercont også komme med avreise fra Norge/Oslo?

Back