Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

folkens - her er en verdensnyhet, og den kommer her før den slippes offisielt av SAS
Gå inn på SAS.no/dk/se og tast ctrl+shift+2 og se hva som skjer
kommentarer??

Re: Ny SVÆR lavpriskalender fra SAS

folkens - her er en verdensnyhet, og den kommer her før den slippes offisielt av SAS
Gå inn på SAS.no/dk/se og tast ctrl+shift+2 og se hva som skjer
kommentarer??

Et påskeegg!!!

Ser lovende ut, men jeg skjønner godt hvorfor den ikke er helt lansert ennå, for den er treig som fy hvis du endrer et parameter.

Herlig - denne likte jeg CK :) På tide at SK kommer på banen med noe slikt.

Ved første øyekast og med litt lett prøving, så synes jeg dette ser veldig lovende ut. Kjekt å kunne hake av et utvalg forskjellige destinasjoner, samt å kunne bruke prisfilter for å luke ut det som ikke er innenfor budsjettet.

Godt tiltak!

Er det noe tull som funker i Windows og/eller i MSIE?
Skjer nada med Mac & Firefox (og ja, har prøvd cmd+shft+2)

Er det noe tull som funker i Windows og/eller i MSIE?
Skjer nada med Mac & Firefox (og ja, har prøvd cmd+shft+2)

Ikke bruk number-keyboardet, om du har det.. Da funker det ikke. Fungerer fint i Firefox og Windows 7.

Neida. Jeg kjørere FF/Macbook Pro og det funker fint ;)

Husk, ikke cmd men: shift+ctrl+2!

Dette så ut til å være en brukervennlig og enkel sak. Skal bli artig å prøve i bruk. Sånn skal det være :up:

Fantastisk! Også ingen avgifter, men ett service-honorar på 25.- :)

Denne var bra.

Ser lovende ut, men jeg skjønner godt hvorfor den ikke er helt lansert ennå, for den er treig som fy hvis du endrer et parameter.

På vilket sätt är den trasig ? Kan du ge mig exempel ?

Antar slankebrusmannen sikter til at det kan ta 4-8 sekunder (hos meg) å endre f.eks fra tirsdag til onsdag på en tur/retur reise.

Absolut et meget positivt tiltag.... Synes dog den er meeeeeget langsom til at opdatere priser når man skifter afrejsemåned, ugedag etc....

Desuden så er det generende at man skal vente på at hele siden loader data før man kan ændre hjemrejsedag...

F.eks. ændrer jeg udrejsedag fra torsdag til fredag og hjemrejsedag bliver automatisk ændret til mandag istedet for søndag - selvom jeg stadig er interesseret i at se søndag. Nu skal jeg så vente (i dette tilfælde omkring 50 sek) før jeg igen kan ændre hjemrejsedagen tilbage til søndag, som var mit første valg...

Blot lidt feedback jeg håber I kan bruge, CK....

BTW kan disse data leveres som XML-feed el.lign. til eksterne samarbejdspartnere? (send evt. PM)

Det er noe som ikke funker helt optimalt her.
Jeg valgte kalenderen med avreise fra Kristiansand. Da fikk jeg tilbud om å reise til London for 891 kroner. Jeg klikker og blir sendt videre til booking, men da er prisen plutselig 1272,-?

skal jeg så vente (i dette tilfælde omkring 50 sek) før jeg igen kan ændre hjemrejsedagen tilbage til søndag, som var mit første valg...

sas.dk er mye tregere enn sas.no (naturlignok pga av flere destinasjoner), men 50 sek. er mye lengre enn det jeg opplever. Tester tur/retur fra København og når jeg endrer "on a" torsdag til fredag og "to a" fra mandag til søndag tar det aldri mer enn 25 sek (som dog føles veldig lenge).

sas.dk er mye tregere enn sas.no (naturlignok pga av flere destinasjoner), men 50 sek. er mye lengre enn det jeg opplever. Tester tur/retur fra København og når jeg endrer "on a" torsdag til fredag og "to a" fra mandag til søndag tar det aldri mer enn 25 sek (som dog føles veldig lenge).

Jeg har oplevet det flere gange i træk at det tog 45-60 sek. Og det til trods for at jeg sidder på en 20Mbit forbindelse og med en computer i topklasse. Så det kan ikke være her problemet er.

Men uanset er 25 sek også alt for lang tid, hvis brugeren skal have en god oplevelse.

Men bortset fra at det er aaaaalt fro langsomt, så synes jeg rigtig godt om funktionaliteten, som giver et godt overblik...

Back