"Ny" site med fake flyliveries...

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
Her er hjemmesiden til RP Abraham, som er en gjenganger på Modiefied Airliner Photos siten for de som er innom der. http://www.airlineimage.com/

Han har noen veldig stilige forslag til nye liveries, og noen ganske grusomme.

Stilig
AR%20744.jpg

Grufult!
SK%201.jpg

Morsomme fantasier det der! Det mest irriterende med SAS-fantasien, og virkelighetens verden for den del, er "tre-stats-flagget" som på død og liv er nødt til å være med.

Hvis SAS skulle ha ett nytt livery, kunne det kanskje være en idé å skape noe utav det gamle dragehode designet. Bruke det som bakgrunn og oppdatere det.

Originally posted by EB
Enig... Skulle gjerne ha sett et comeback med dragehodet...
Helt enig

Skulle gerne have set en A340 med en SAS Retro bemaling.Dragehovedet
symboliserede jo Vikingerne som Skaninavien jo var kendt og berygtet for
Hilsen
Ole

Men hvordan i all verden skal man klare å kombinere dragestil med moderne skandinavisk minimalisme?:p

Selv liker jeg dagens designprogram veldig bra, uniformer og interiør (både i lounger og fly) er blant det beste i bransjen, men flyene er kanskje litt kjedelige, selv om de i og for seg er stilige de også. Kunne også ønsket meg litt mere standardisering av fontene, i dag opererer de med ikke mindre enn tre forskjellige fonter. (Rotis Sans Serif i "Scandinavian Airlines", "Royal Viking" på halen og "Scandinavian" på alt mulig annet.)

Hva med et stilisert draghehode på halen?
Eller i stor, nesten heldekkende på flykorppen - og en blodsenkt viking med "real scandinavian" på halen??)
:thumbup

Må gjerne endre designet på SAS.Synes det er litt "kjedelig", men så gjenspeiler det businessman's airline. De skandinaviske fargene som er med overslt synes jeg nå etterhvert begynner å bli litt gammelt.
Noen som forresten vet om SAS flyene får EU flagget på seg slik mange andre land har gjort? 5/7 av SAS er jo med i EU, men det kanskje provoserer nordmenn for mye...selv med stort norsk flagg kasta på sida av flyet.

Må gjerne få et like stort EU flagg på de flyene som ikke inngår i SAS Braathens...:cheers:

Hmmm.... Ser bra ut, ja!
Noen som kan lage en Convair 440 Metrollipottan og dagens skjema med røde motorer?:up:

Back