Men samtidig er det jo bortimot ingen Airbusser som er malt om.
Men samtidig er det jo bortimot ingen Airbusser som er malt om.
Tja…om det er 78 maskiner sommer det nye designet så er det jo en del Airbusser blant disse da….selv om de kanskje er levert med ny logo og nytt design.
De som burde males om først er jo A330 og A319…Neo maskinene er jo på mange måter «nymalte» om enn i gammel design og logo…
Enig med A330, men akkurat A319 lever vel litt på lånt til, selv om jeg har inntrykk den tiden stadig forlenges.
Det var vel litt snakk om at A319 er såpass kort forran vingen, at vingen vil kutte inn i "SAS" skriften om den ikke blir endret på.
Sånn ca 10 år er vel levetid på en lakkjobb på ett fly, så er vel kanskje ikke lenge til noen av de eldste NEO-maskinene blir malt om...?
Det er vel flere A330 og A320ceo med vesentlig eldre maling enn det?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.