• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ny SAS-livery 2019

FQEa3U4XwAUsPuV


Fra LSZH-spotter på Twitter

Synes den ser kul ut jeg

Enig. Den ser egentlig ganske grei ut.
 
Ny design og nymalt. Betyr vel at den skal fly noen år til for SAS det...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Av flyene i den originale A320-serien synes jeg personlig A319 er de fineste.
Spør du meg så skulle jeg gjerne ønsket å se at 319Neo fikk flere kunder.
 
Av flyene i den originale A320-serien synes jeg personlig A319 er de fineste.
Spør du meg så skulle jeg gjerne ønsket å se at 319Neo fikk flere kunder.

Er det størrelsen du mener eller det noe annet du synes er pent på A319?
 
Er det størrelsen du mener eller det noe annet du synes er pent på A319?

Det er nok størrelsen. Ikke så lang som en 320. Men samme vinge og motorer etc. Det må nevnes at A321 også er en ganske stilig maskin da. Får se om jeg endrer mening om favoritt-buss når jeg skal ut å teste SAS 320Neo senere i år.
 
Det er nok størrelsen. Ikke så lang som en 320. Men samme vinge og motorer etc. Det må nevnes at A321 også er en ganske stilig maskin da. Får se om jeg endrer mening om favoritt-buss når jeg skal ut å teste SAS 320Neo senere i år.

Men syns du da B737-600 er pen?
 
Høres logisk ut, men SE-RJX er vel eksempel på det motsatte. Et nylakkert fly som snart skal ut av tjeneste hos SAS.

Det som var med SE-RJX var jo at den VIRKELIG med store bokstaver, trengte ny lakkering! Det manglet jo mye lakk iallfall rundt fremre delen av flyet, så hvorfor ikke lakkere i nye farger når det var kommet nye farger. Så skjedde jo Korona, å den sto lenge på bakken.
 
For ikke å snakke om OY-KBH (A321), med forbehold om at det som skrives stemmer.

Ja, det samme tenkte jeg også.

Den står nå på ARN og er nylakkert, og så er den ikke på den lista "Star Flyer" skriver. Selvfølgelig kan det bli endringer.
Så det blir spennende å følge med den neste måneden.
 
Back
Top