Ny Ryanair-base: Stockholm Arlanda

BRA, SAS och Ryanair på SFT blir ännu ett blodbad. Men som någon skriver, Skeleftåregionen står inför en ENORM växt närmaste åren.

FR4646 ARN-MMX blir Ryanairs premiereflight fra ARN i morgen tidlig kl 06:15

Antar dog maskinen(e) kommer inn i kveld?

Re: Ryanair starter 7 nye ruter fra Billund

Ryanair holder pressemøde nu i Billund og kan præsentere 7 nye ruter fra S/22. Det ser ud til at der kommer et ekstra fly til basen i Billund. De nye ruter er.
Alghero
Bari
Trapani
Torino
Ibiza
Madrid
Porto

Pressefolkene fra FR flyver senere i dag til ARN, så mon ikke der også er nyheder der.
Fra Stockholm Arlanda annonseres for S22: Beziers, Brindisi, Chania, Corfu, Luleå, Palma de Mallorca, Poznan, Rome Fiumicino, Visby, Wroclaw og Zadar

Re: Ryanair starter 7 nye ruter fra Billund

Fra Stockholm Arlanda annonseres for S22: Beziers, Brindisi, Chania, Corfu, Luleå, Palma de Mallorca, Poznan, Rome Fiumicino, Visby, Wroclaw og Zadar

Har du någon källa? Intressant att läsa mer.

Jeg har til aften konsekvent stået og ventet på flyet fra Stockholm skulle lande i Aalborg med et særligt formål, PAX tælling.

Der var nogle og 25 PAX der steg af flyet fra ARN og 17 der steg ombord den anden vej. dårlig belægning på Aalborg-Arlanda.

Flyet var udover dette også 2 timer forsinket og lavede turnaround på 18 sølle minutter.

Lviv i Ukraina legges til 2x ukentlig fra slutten av mars. Antar et forbehold er at det ikke har blitt russisk innen da

Noen som vet hvordan de hittil har gjort det på innenriksrutene fra ARN?

Ser ut som det i stedet for Lviv, blir Køln 2x ukentlig, fra slutten av mars. I konkurranse med Eurowings

Verkar gå ok för Ryanair på Arlanda! Fått en egen terminal till och med! Terminal 4.[emoji2]

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Hvornår skiftet de til T4? Da jeg var med for et par dage siden var det stadigvæk T5?

Samtlige af mine flyvninger til/fra ARN var under halvt fuld.
Da jeg fløj ruten tilbage i marts var flyet kun halvt fuld.

Hvornår skiftet de til T4? Da jeg var med for et par dage siden var det stadigvæk T5?

Samtlige af mine flyvninger til/fra ARN var under halvt fuld.
Da jeg fløj ruten tilbage i marts var flyet kun halvt fuld.

Er ikke det bare fordi flyplassen åpner mer og mer opp.

Back