Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fra Stockholm Arlanda annonseres for S22: Beziers, Brindisi, Chania, Corfu, Luleå, Palma de Mallorca, Poznan, Rome Fiumicino, Visby, Wroclaw og ZadarRyanair holder pressemøde nu i Billund og kan præsentere 7 nye ruter fra S/22. Det ser ud til at der kommer et ekstra fly til basen i Billund. De nye ruter er.
Alghero
Bari
Trapani
Torino
Ibiza
Madrid
Porto
Pressefolkene fra FR flyver senere i dag til ARN, så mon ikke der også er nyheder der.
Fra Stockholm Arlanda annonseres for S22: Beziers, Brindisi, Chania, Corfu, Luleå, Palma de Mallorca, Poznan, Rome Fiumicino, Visby, Wroclaw og Zadar
ARN-Luleå blir daily och ARN-Visby 3 ggr/v
Ser ut som de forstsatt tilbyr flighter fra Skavsta
Ryanair load new routes for Summer 2022 commencing from October 2022 - January 2023
Verkar gå ok för Ryanair på Arlanda! Fått en egen terminal till och med! Terminal 4.[emoji2]Tuzla med 2 ukentlige fra november av
Verkar gå ok för Ryanair på Arlanda! Fått en egen terminal till och med! Terminal 4.[emoji2]
Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk
Hvornår skiftet de til T4? Da jeg var med for et par dage siden var det stadigvæk T5?
Samtlige af mine flyvninger til/fra ARN var under halvt fuld.
Da jeg fløj ruten tilbage i marts var flyet kun halvt fuld.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.