Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Det er vel ikke Sivertesen som har utstedt billetter, men reisebyråene? Og om de får tilbake noe penger kan jo være en annen sak, men uten dem på laget blir det vel neppe noe Krabi noen sinne...

Jeg lurer litt på hvordan "HQ i Thailand" ser ut. Man kan jo lure på om det er i samme størrelsesorden som WIAS US' eller en stråhytte eller noe.

Jeg skal over om ikke mange ukene. Da kan jeg banke på døra å se;)

Det står vel strengt tatt "hvilken" del som er i business, det stod "deler av reisen er booket i business". Kanskje noen har fått business OSL-CPH. :D

Men for all del, er jo absolutt mulig rundt høytidene at de også må ty til "ordentlig business". Det hadde dog vært artig å vite routingen og eventuelle klasser, selvom det her sikkert er like mange forskjellige options som pax som skal bookes om.

Det står vel strengt tatt "hvilken" del som er i business, det stod "deler av reisen er booket i business". Kanskje noen har fått business OSL-CPH. :D

Men for all del, er jo absolutt mulig rundt høytidene at de også må ty til "ordentlig business". Det hadde dog vært artig å vite routingen og eventuelle klasser, selvom det her sikkert er like mange forskjellige options som pax som skal bookes om.

F.eks business OSL-CPH med SK for deretter sitte i monkey på TG? Hva tror du er best?

SAS har ikke business OSL-CPH.
I tillegg går reisen som omtales i artikkelen med AF og TG, da er vel OSL-CPH lite relevant.

Jeg tenkte bare TG fra CPH, men hva vet jeg. Det er jo nettopp det at SK ikke har businness - annet enn på bookingpapirene. Krabi-pax kan jo fint ha fått en ny bekreftelse hvor det står "C-business" eller noe sånt på OSL-CPH, og få en matboks.

Men godt nok, jeg gir meg, det er ingenting å diskutere.

Jeg tenkte bare TG fra CPH, men hva vet jeg. Det er jo nettopp det at SK ikke har businness - annet enn på bookingpapirene. Krabi-pax kan jo fint ha fått en ny bekreftelse hvor det står "C-business" eller noe sånt på OSL-CPH, og få en matboks.

Men godt nok, jeg gir meg, det er ingenting å diskutere.

Betyr det at jeg vant?

Gjør det? Jeg regner med at de fleste ville fortrekke business fra CDG/CPH whereever til BKK enn på shorthaul. Det stod ikke i VG hvilket leg som var booket i business.

Gjør det? Jeg regner med at de fleste ville fortrekke business fra CDG/CPH whereever til BKK enn på shorthaul. Det stod ikke i VG hvilket leg som var booket i business.

Ergo er ikke denne tråden lagt død.

Vi er nok mennesker på dette forumet til å holde denne tråden varm fram til KAIR kommer :lol:

Fant dette på www.skyline-aviation.de. Er dette KAir maskinene:
Boeing 767 -3P6 24485 264 N181AQ Waha Leasing seen re-regd at DUB 02jan09, Gulf Air old cs ex A9C-GI
Boeing 767 -3P6 24495 267 N182AQ Waha Leasing seen re-regd at DUB 02jan09, Gulf Air anniversary cs ex A9C-GJ

Var jo snakk om at Kair skulle benytte ex Gulfmaskiner.

Ja, nå vi skriver januar 2009 og det står vel på nettsidene til KAir at de vil starte opp "en gang i løpet av februar 2009". Blir spennende å se om dette estimatet holder mål.

Wells Fargo står nå som eier hos FAA .. sertifikat utstedt 2. januar. Godt mulig at disse skal til Krabi.
Da har i tilfelle Krabi og jeg noe felles - huslånet mitt står nemlig hos Wells Fargo. :p

Wells Fargo står nå som eier hos FAA .. sertifikat utstedt 2. januar. Godt mulig at disse skal til Krabi.
Da har i tilfelle Krabi og jeg noe felles - huslånet mitt står nemlig hos Wells Fargo. :p

Er ikke flere av disse X-Gulf maskinene i svært dårlig forfatning?

Begge ble i hvertfall bygget i 1989, så de maskinene er jo gamle.

Skal være litt ymse, ja ... så får vi se hvor flinke de har vært til å velge ... aldri lett med maskiner som har stått langtisdparkert uansett .. de blir ofte litt kranglete ..

Ser ut som at det står seks eller syv parkert i Dublin .. deriblant de to ovennevnte ..

Så hvis Krabi går på en skikkelig konkurs, så ryker huset ditt??

Så hvis Krabi går på en skikkelig konkurs, så ryker huset ditt??

Wells Fargo har jo akkurat faatt noen billioner fra meg og andre som betaler skatt, saa teknisk sett er vel jeg medeier av huset til Andreas og han er medeier i huset mitt siden vaart laanet staar i Citi :p

Wells Fargo er også iferd med å overta Wachovia hvor jeg har lønnskontoen, men er vel en av de bankene som vil komme ut av dette som vinnere.

Wells Fargo er forøvrig gigantiske på flyleasing, så jeg tror det skal mer til enn en fislete Krabi-konkurs til å velte dem ... hehe ...

Status
Not open for further replies.
Back