Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Ser at Tertit54 også har mistet troen på oppstart til vinteren/våren - når han nå skal ha tupe som sommerslager. Jobbes det allerede med en ny utsettelse?

Jeg ser vanskelig for meg at Kair blir å se på Gardermoen i februar. Deres omdømmer må nå være lik null samt februar er vel langt fra den beste måneden å starte flyvninger til Thailand?

Ser at Tertit54 også har mistet troen på oppstart til vinteren/våren - når han nå skal ha tupe som sommerslager. Jobbes det allerede med en ny utsettelse?

Hovdemålet nå er bytte ut med å bli den STØRSTE !! Vi mangel bare 142 visninger nå på å greie det :colgate::colgate:
men jeg har ikke mistet motet , men ser realismen i at det vil ta en stund før de kommer, i mellomtiden :fortsett med å se på tråden.

Men et kanskje viktigere spørsmål. Hvor mange av de som har vært inne på denne tråden vil fly denne ruten? Det hjelper fint lite at interessen er der hvis man ikke gjør noe med den... Dette handler vel kanskje like mye om stoltheten til en del nordmenn for å få på plass en longhaul rute fra OSL

Sier nok en gang at jeg kjenner ingen som kjenner en som kjenner en som har booket.. Og jeg vet om mange Thailandfarere...I løpet av en uke har tre bekjente dratt på LH, DK og AF... Neste uke en med TG.. Ingen av disse har ymtet innom Krabi.

Så mange på forumet, meld dere dersom dere har hørt om en langt ute i slekta eller blant venner har booket. Nekter å tro aat de har hatt fulle fly. Da hadde VG vært fullpakket av sinna folk.

Kan man gjette at de heller grunnet lite/nesten null etterspørsel avvikler prosjektet før for mye penger er tapt ?:(

( Etter dette får vi ny rekord, hvem er den som passerer )

Om ikke Krabi klarer å komme seg til Oslo, så skal nok vi klare å gjøre denne tråden til den mest leste...

Uansett, om Krabi først kommer seg på vingene og etablerer et bra samarbeid med reisebyråer og turoperatører, sammen med et bra produkt, er jeg sikker på at det vil bli populært. Markedet er der - og før eller siden vil et selskap gå inn på ruter mellom Oslo og Thailand...

Jeg kan godt fly en tur til Thailand med Kair, jeg. Men jeg vil først se at flyselskapet faktisk flyr, og at det fungerer, før jeg vurderer å bestille noen billetter.

Om ikke Krabi klarer å komme seg til Oslo, så skal nok vi klare å gjøre denne tråden til den mest leste...

Uansett, om Krabi først kommer seg på vingene og etablerer et bra samarbeid med reisebyråer og turoperatører, sammen med et bra produkt, er jeg sikker på at det vil bli populært. Markedet er der - og før eller siden vil et selskap gå inn på ruter mellom Oslo og Thailand...

Jeg begynte yrkeskarrieren i luftfarten i 1986 og er der fortsatt. Siden den gang har det gått rykter, ønsker, forhåpninger og fortvilese, nettopp over en non-stop rute OSL-BKK som aldri kommer i gang. Dere kan diskutere Kair eller direkterute BKK til hjernebarken slår sprekker. Jeg for min del tror det ikke før jeg ser maskinen med egne øyne står parkert på OSL, nettopp for å befrakte meg til østen uten via via......

Last edited:

Thomas bør få en pris for å starte forumets mest leste tråd ? En K Air modell ??:colgate:

Noen som er flinke til å male om en 763 eller 744 modell ??:rolleyes:

Etter dette innleegget passeres vel grensen ..

Neste mål må vel bli første tråd til 1000 svar!

Jeg for min del tror det ikke før jeg ser maskinen med egne øyne står parkert på OSL, nettopp for å befrakte meg til østen uten via via......

Akkurat det tror jeg de fleste her er enige om: Vi tror det ikke helt før vi får se det...

Og da er denne tråden den mest leste, uten at vi har sett snurten av noe KAir-fly.

Og da er denne tråden den mest leste, uten at vi har sett snurten av noe KAir-fly.

og jeg som hadde tenkt å notere meg for den rekorden selv:angry:
Men hurra for Thomas som startet det hele :nor

Sier nok en gang at jeg kjenner ingen som kjenner en som kjenner en som har booket.. Og jeg vet om mange Thailandfarere...I løpet av en uke har tre bekjente dratt på LH, DK og AF... Neste uke en med TG.. Ingen av disse har ymtet innom Krabi.

Jeg hatt kontakt med veldig mange som har reist til Thailand. Ikke en kjeft har nevnt eller spurt etter K-Air. Jeg får spørsmål om alt mulig rart her på skranken men det selskapet har ingen nevnt..annet en ansatte på OSL da.

K-air eller ikke, første selskap som starter direkte fra Oslo til Thailand (Bangkok + +) blir garantert ikke å angre! Jeg ville hatt dem som førstevalg (nesten) uansett hvilket selskap det måtte være :)

E!

Ja med to avganger i uken blir det jo et skikkelig alternativ for forretningsmannen/kvinnen. Uten samarbeidspartnere og bonusprogram fylles vel ikke akkurat setene opp.

Litt rart at Wikstrøm ikke "cuts their losses" og dumper å formidle KAIR, før de snart får problemer med sitt eget gode rykte i bransjen?

K-air eller ikke, første selskap som starter direkte fra Oslo til Thailand (Bangkok + +) blir garantert ikke å angre! Jeg ville hatt dem som førstevalg (nesten) uansett hvilket selskap det måtte være :)

E!

Hvilke ruteselskap er det som har gått direkte til Thailand fra Norge? Noe jeg har gått glipp av??

Status
Not open for further replies.
Back