Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Kanskje Thai eller en annen operatør vil finne Oslo mer interessant om Krabi ikke kommer? Kan tenke meg at Krabi-satsningen har satt litt lokk på eventuelt andre interessenter...
Så Norgessjefen for Krabi Air på reiseliv-09 - tøfft av han å gå rundt der oppe...

Noen som tør å vedde i mot?
 Noen som tør å vedde i mot? 
Er ikke mulig å booke noen tur via krabi-airline.com i alle fall. Lå ingen flighter inne med avreise fra OSL. Så hva man holder på med når man annonserer oppstart 21.feb. på nettsiden uten mulighet for å booke på denne datoen kan man jo lure på...
21.feb. er forresten datoen jeg reiser mot Krabi (først innom Hong Kong og Bangkok). Vedder en hundrings på at jeg kommer først fram til Krabi selv om KAir flyr direkteNoen som tør å vedde i mot?

Tror vi heller må satse på at et annet ruteflyselskap starter flyvninger til Thailand.
 Tror vi heller må satse på at et annet ruteflyselskap starter flyvninger til Thailand.We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.