Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

NB!: Da har jeg gleden av å informere alle forumets medlemmer om at ny oppstart er 21. februar! 24. februar fra München. Vi får håpe de kommer denne gangen. ;) Se http://www.krabi-airline.com

Last edited:

Ha Ha - nettsidene viser fortsatt rutetidene fra 1. november med B747-400

Krabi's nettsider er som Bibelen .. de bør ikke tas bokstavelig ... ;)

Dagens beste... Men det er vel ikke bare nettsidene vi ikke bør ta bokstavelig. Ta alt med en klype salt er kanskje bedre uttrykk?

Kan kan si hva man vil om KAIR men å holde hjemmsida si oppdaterert,det fikser de ikke ??
Men de bruker vel tiden på å male en KAIR modell til Thomas:colgate:
Tror faktisk de ha begynt å lese VÅR hjemmeside, for når vi etterlyser informasjon, så legger de det ut ganske fort.:exclaimation

Sjelden har vel uttrykket ordtaket: "Jeg tror det ikke før jeg får se det" passet bedre.

NB!: Da har jeg gleden av å informere alle forumets medlemmer om at ny oppstart er 21. februar!

Og hvis det er riktig (noe jeg ikke tror) så kommer de igang bortimot et år etter den berømte billetten ble funnet i gaten på OSL...
"Reisen må benyttes innen 31.10-08" står det på den...hehe

Litt morsom sak .. fant denne i ene brua på OSL idag og tenkte med en gang på denne diskusjonen hehe

med følgende påskrift på baksiden

Legger merke til at Wikstrøm reiser er innvolvert ....

Last edited:

Hele KAIR opplegget begynner bare mer og mer å ligne på en dårlig drøm.

Synes det har vert så mye negativt om Kair her inne... eg satser på å tenke positiv om den flyselskapet.... ;)

Hva kan man si - kredittkortet deres har ikke gått varmt ennå - og selv i finanskrisetider er det ikke enkelt å skulle booke om folk ved juletider...

Krabi Airlines utsatte direkterute fra Norge til Thailand er fortsatt i det blå, men julen ser ut til å bli reddet for mange av passasjerene.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=555582

Og stakkars Oddvar Sivertsen ser ut til å ha gitt litt opp selv også...

Vi venter fremdeles på tilbakemelding fra Krabis hovedkontor i Thailand. De har sagt midten av februar, men jeg kommer ikke til å selge flere billetter før vi vet at dette kan skje helt sikkert, lover Sivertsen.

Bra for de som ble rammet av de stadige utsettelsene. Her viser KAir iallefall ryddighet. Så er spørsmålet hva dette koster...

Det er vel ikke Sivertesen som har utstedt billetter, men reisebyråene? Og om de får tilbake noe penger kan jo være en annen sak, men uten dem på laget blir det vel neppe noe Krabi noen sinne...

Jeg lurer litt på hvordan "HQ i Thailand" ser ut. Man kan jo lure på om det er i samme størrelsesorden som WIAS US' eller en stråhytte eller noe.

Status
Not open for further replies.
Back