Ser at Tertit54 også har mistet troen på oppstart til vinteren/våren - når han nå skal ha tupe som sommerslager. Jobbes det allerede med en ny utsettelse?
Om ikke Krabi klarer å komme seg til Oslo, så skal nok vi klare å gjøre denne tråden til den mest leste...
Uansett, om Krabi først kommer seg på vingene og etablerer et bra samarbeid med reisebyråer og turoperatører, sammen med et bra produkt, er jeg sikker på at det vil bli populært. Markedet er der - og før eller siden vil et selskap gå inn på ruter mellom Oslo og Thailand...
Jeg begynte yrkeskarrieren i luftfarten i 1886 og er der fortsatt
Jeg for min del tror det ikke før jeg ser maskinen med egne øyne står parkert på OSL, nettopp for å befrakte meg til østen uten via via......
Og da er denne tråden den mest leste, uten at vi har sett snurten av noe KAir-fly.
Sier nok en gang at jeg kjenner ingen som kjenner en som kjenner en som har booket.. Og jeg vet om mange Thailandfarere...I løpet av en uke har tre bekjente dratt på LH, DK og AF... Neste uke en med TG.. Ingen av disse har ymtet innom Krabi.
K-air eller ikke, første selskap som starter direkte fra Oslo til Thailand (Bangkok + +) blir garantert ikke å angre! Jeg ville hatt dem som førstevalg (nesten) uansett hvilket selskap det måtte være
E!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.