Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

nesten sjarmerende hvordan du har tiltro til denne nykommeren i motsetning til hva du har sagt om store etablerte selskap tidligere.

Jeg prøver å forholde meg til fakta, ikke forutintatte meninger.

At det oppstår meninger om kvaliteten på dette selskapet etter seks utsettelser, er vel ikke så rart. Og hva som er fakta og ikke i denne saken, er heller ikke lett å vite...

tja, alt rikig er vel en sannhet med modifikasjoner. Det jeg hører er at en av de sentrale aktørene i Krabi-Air er en ex-Thai-mann som bl.a. hadde møter med OSL der han presenterte seg med sin Thai-tittel og hadde med seg Thai-visitkort... Han ble visstnok "førstidspensjonert"

Det er mye her som taler imot at dette er svært serriøst. Bare flyene de vurderte, en av de 3 ex Gulf Air 763 som står lagret skal i følge rykter være i meget dårlig forfatning.

Som CK sier er det flere som har stilt spørsmålstegn ved de som står bak selskapet.
Jeg tviler ikke på at de har hatt sine beste hensikter, men dette er uansett forferdelig klønete håndtert. Blandt annet så har denne nyheten om at selskapet ikke kommer den
13.desember vært kjent i over to uker uten at sammarbeidspartnerene i Norge har vært informert. De har forholdt seg til selskapet som ikke har gitt annen informasjon enn at de kommer til Osl den 13.desember. Jeg synes virkelig synd på Wikstrøms og Krabi sin representant i Norge som har stått på og etter min mening blitt kraftig ført bak lyset. Det er en særdeles klønete håndtering og noe du IKKE gjør dersom du er en seriøs aktør som ønsker å gå videre med det sammarbeidet du har startet!

men som andre har påpekt, dette har jeg ikke peiling på...........

Det er selvsagt meget synd at selskapet nok en gang har måtte utsette oppstarten av sine ruter.Utifra det jeg ser og vet, så er dette seriøse aktører som naturlig nok har hatt store utgifter i forbindelse med sin planlagte oppstarter ,og som har tatt alle ekstrakostnader det har medført uten "å mukke". Men finanskrise og uroligheter i Thailand har medført at forutsetingene har endret seg underveis og det er ,uansett, en klok avgjørelse av ledelsen i KAIR å ta belastingen med å utsette oppstarten for n,te gang. !
Jeg håper på bedre tider i 2009 og at KAIR faktisk starter opp sine rueter i 2009 dirkete på B747-400.??

Det er mye her som taler imot at dette er svært serriøst. Bare flyene de vurderte, en av de 3 ex Gulf Air 763 som står lagret skal i følge rykter være i meget dårlig forfatning.

.....

At flyet er i så dårlig forfatning sier seg nesten selv mht. at de ifølge sin egen argumentasjon sier at flyet ikke blir godkjent. Derfor tenker jeg at de får påpakning om oppgraderinger i ulik grad. Dersom jeg ikke totalt misforstår poenget.

Utifra det jeg ser og vet, så er dette seriøse aktører som naturlig nok har hatt store utgifter i forbindelse med sin planlagte oppstarter ,og som har tatt alle ekstrakostnader det har medført uten "å mukke".

Det er mye her som taler imot at dette er svært serriøst..

Som vist er har vi spekteret dekket ... så kanskje vi skal vente med mer spekulasjon til filmen kommer..? Regner med gjensyn med Vern Demarest som sjefspilot og Joe Patroni som teknisk sjef. Da er selv ikke sne på OSL noe problem!!

Tror ikke selv med moderatorkrefter at du klarer å stoppe diskusjonen vedr. KAIR frem til februar...

Tror ikke selv med moderatorkrefter at du klarer å stoppe diskusjonen vedr. KAIR frem til februar...

Nei, og dessuten har vi som delmål å bli den meste viste tråd på scanair.no., noensinne.:exclaimation
Pr i dag så mangler vi bare 946 visninger for å bli nummer 1.:colgate::colgate:
Stay tuned !!

Uansett hvordan du ser paa dette, er hele suppa useriost. Dette selskapet kommer aldri i gang og jeg tror DY Tech aldri blir aa spise noe tupe..

eg har tro på at flyselskapet kommer til å gå..... de har bare vert uheldige ute med feil tid og dato...... da folk demonstrerte i Bangkok flyplass.. pluss regjeringskifte...

Status
Not open for further replies.
Back