Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Ja, tror ikke vi skal trekke noen slutninger før det står en 767/747 på OSL.

Tror jeg stiller meg bak PP sitt luftslott jeg ;-)

All min lit til Bangkok Aiways!

Står fortsatt 13. desember på deres webside. Kan ikke forstå hvem som vil kjøpe bill. her ? Snakker med mange Thailand farere og ingne nevner det som et alterniv. Flere som vil reise billig og heller bruke penger på ( ?? ) velger Aeroflot tross 6 timer i Moskava på utreisen.

Så sant Kair kommer seg på vingene, så er de et høyst reellt alternativ når jeg skal til BKK igjen tidlig neste år. Men jeg tviler sterkt på at de blir å se på OSL...

Siden vi ikke har hørt noe mer om oppstarten må vi i iallefall nå tro at de starter opp 13. des. Er fremdeles litt skeptisk, men håper for all del at de starter opp. Enda synes jeg at hele prosjektet virker uorganisert. Hjemmesiden er fremdeles helt ubrukelig dårlig, og det er umulig å komme i kontakt med selskapet via e-post. Det står ikke noe om service, in-flight entertainment o.l., samtidig som jeg heller ikke finner noe om selskapet i tyske medier. Jaja, vi får fremdeles håpe forumister! ;)

...og alle helsidene i div aviser har jeg ikke sett på en stund heller. Jeg tipper det neste som skjer er at websidene er nede.

Hadde de virkelig startet 13. des. burde aviser være full av annonser. Flesteparten som skal til Thailand i vinter har allerede booket.

Lurer på om noen faktisk baserer f eks jule/nyttårsturen til Thailand på KAir. Ombooking kan vel fort være veldig vanskelig i slik høysesong, og jeg tror ikke de kommer i gang 13. desember når det er så stille nå.

De har sikkert vært 120 % seriøse med dette, men den nye krisen har mulig satt en stopper.

De har sikkert vært 120 % seriøse med dette, men den nye krisen har mulig satt en stopper.
120% seriøse kan de ikke ha vært med MUC-ruten. Fremdeles er det ikke mulig å bestille billetter.:drunk:

Prøvde å ringe dem igjen i Oslo. Intet svar, plutselig generell "Personsvar" uten å fortelle hvem som tydeligvis har det nummeret.
Hvis et selskap planlegger å starte om 19 dager, burde det vel være mulig å snakke med dem :(

Er noen av maskinene de etter sigende skal benytte seg av (767) i det hele tatt blitt observert noe sted?

Det er visstnok ikke noe problem å få slot i tidsrommet de ønsker å fly (lørdag og onsdag kveld?).

EDIT: 2220 både onsdag og lørdag - det er vel ikke da det er problematisk og få slot på OSL....

Er noen av maskinene de etter sigende skal benytte seg av (767) i det hele tatt blitt observert noe sted?

De blir visst overhalt paa SNN, saa man kan haape at det er noen observante spottere der borte ...

Det ryktes også om at selskapet er i ferd med å lansere rute fra Gøteborg også.

Synes kjelen begynner å bli nokså tørr kokt!

Status
Not open for further replies.
Back