Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

På deres side står det nå 13. desember fra OSL og 16. desember fra MUC.:(

Krabi Airline er bare et sponset rykte fra moderatorene på forumet her, for å ha litt så skrive om når vi ikke skriver om SAS sin Thailand-rute. :p

-A

Bare slo meg, finnes det er forum i Tyskland som omhandler det samme. Må jo være et populært topic. Passerer vel 40.000 views i dag...:exclaimation

Jaja, nå har jeg dessverre ikke mye tro på en oppstart i det hele tatt, men vi får se. (wikipediaartikkel oppdater for ente gang^_^)

Sendte en mail til David Reiser som var i annonsene tidligere, og spurte om de startet.

De bekreftet at de starter 3. desember :exclaimation og ga meg telefonnummeret til Krabi 21972970 for bestilling. Tydelig null interesse for salg i det reisebyrået.

Ringte Krabi. Ingen tok telefonen. Et flyselskap som skal fylle opp 763/744 ganske snart.. Akkja.:(

Sendte en mail til David Reiser som var i annonsene tidligere, og spurte om de startet.

De bekreftet at de starter 3. desember :exclaimation og ga meg telefonnummeret til Krabi 21972970 for bestilling. Tydelig null interesse for salg i det reisebyrået.

Ringte Krabi. Ingen tok telefonen. Et flyselskap som skal fylle opp 763/744 ganske snart.. Akkja.:(

Sendte selv en mail til Kairs norske kontor på mandag; intet svar!
EDIT: Litt rart at det er mulig å bestille billetter 3. des.

Last edited:

Jeg var optimist, men må si at jeg faktisk heller mot at dette flyselskapet aldri kommer til å ta til vingene. Synd.

Men for meg personlig har det ikke så mye og bety. Samme om jeg må fly til køben eller ENGM først, mellomlande må jeg uansett for å komme meg til thailand.

Uansett VG-artikkelen får garantert folk til å fylle opp flyet utover vinteren ..:p

Men seriøst, er det noen av våre folk på forumet som vet hvor hvilke flyindivid dette dreier seg om og hvor er ev. disse flyene nå ?

Minner om Sterling dette... Alt er i orden...eller er det virkelig det???

En ting er å booke om folk 1. desember. Den 19. desember kan det bli en større utfordring hvis de har en relativt godt full 747, eller 767 - som de hevder (sa de ikke at juleflighten var full og de hadde satt opp ekstraavgang?) og få booket om med andre selskaper. Kommer de ikke i gang til jul vil de ha tapt veldig mye goodwill.

For å si det sånn, skulle jeg dratt på juleferie til Thailand ville jeg nok booket hos noen andre med en gang.

Satte og søkte litt. Prøvde å finne en side krabi-airline.de uten hell.

De bør vel ha en tysk side for de fra MUC. Søkte etter Krabi Airline i ledende München aviser uten hell. So nevnt ovenfor har ikke David Reiser lyst å selge dem. Vet ikke om Wickstrøm ?

Hva skjer hvis man prøver å bestille 3.desember? Jeg gikk inn nå og det er fortsatt fullt mulig å bestille for den dagen. Ut 3.desember og tilbake 20.desember kom på ca 11 000 kr pr pers Oslo-Bangkok... Da er man garantert ombooking :D

En vakker dag blir vel kredittkortene til Krabi overtrukket, så det å satse på ombooking vet jeg ikke om er helt på den sikre siden.

De har fortsatt ingen interline-avtaler?

For en farse.
Dette gjør ikke akkurat at man får lyst til å booke tur til Thailand med dem.

De har en aksjekapital på 200 mill baht, som tilsvarer litt under NOK 40 mill. med dagens svake krone.

Er dette nok til å komme i gang ? Noen har jo brent av allerede noen mill. kroner på helsides annonser her i landet. Så vidt jeg vet har disse vært borte de siste ukene, akkurat nå da virkelig trenger pax...:question:

Kan ikke akkurat si jeg blir direkte imponert av dette selskapet her. Virker noe useriøst ut hele opplegget.

Status
Not open for further replies.
Back