Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Men WF-employees blir prioritert foran SK-employees av KLM (dersom alt er lagt inn riktig!)!

Mye skepsis utegår her ja, som sagt så er det to 767-300ER som blir klargjort rundt 20 oktober etter D-sjekk i Irland. Og på delivery flighten kommer de sannsynligvis innom OSL en gang mellom 20 og 25 Oktober. Det blir derfor 767-300ER de kommer til å bruke i November og Desember, deretter overtar en av de to 747-400 de får overlevert etter D-sjekk er gjort.

Rart at du ikke får noe svar angående henvendelser, da anbefaler jeg denne mailen: booking@krabi-airline.no
Det er da til kontoret til KAIR her i Oslo;)

I morgen er det 10 dager til første avgang. Den første maskinen skulle vært ferdig med D-sjekk i går. På dette tidspunktet burde det være mulig å få klarhet i hvilket individ dette er, spesielt om det skal besøke Oslo innen lørdag?

Ja, da viser det seg at skepsisen blei til fakta da!
Første flight er utsatt til 1. Desember!!!

Litt usikker på akkurat hvorfor, men er visst noe om myndighetene i thailand.. AOC osv...

Kan ikke si jeg ble veldig overasket. Hva skjer da med de risikosportutøverene som har bestilt billetter i November?

Dette er en stygg ripe i lakken for de reisebyråene som har pushet Krabibilletter!

Oi så overrakset jeg ble.........

Flott med dagens Aftenposten som reklamerer som bare det for ruten i dag!

Ja, hva skal man si!
De gir jo ikke akkurat opp, så en eller annen gang i fremtiden må det vel ordne seg..

Vi får bare holde tråden vedlike ut November å se hva som skjer.. hehe..

Men de PAX som har bestilt i løpet av Nov, blir booket om til andre flighter den dagen de skal reise, dette er jo en selvfølge og det blir jo ikke akkurat billig for Kair!!

Ja, da viser det seg at skepsisen blei til fakta da!
Første flight er utsatt til 1. Desember!!!

Litt usikker på akkurat hvorfor, men er visst noe om myndighetene i thailand.. AOC osv...

og hvor har du den informasjonen fra ???

Nå skal jeg ikke være negativ, dette hadde vært topp når/hvis det kommer i gang.

Men en ting slår meg, finanskrisen ....Kan et eller annet ha gått galt ?:cry:

Det har vel stort sett gått galt hele tiden? Ruten var vel først annonsert i fjor høst. Må si jeg ble mer langt mer forundret over at Wikstrøm var med på annonsene, enn at vi nå ser enda en utsettelse.

Gikk inn på Krabi sine nettsider og sjekket første ledige sete en vei Oslo-Bangkok. Fikk ikke opp noe før 3.desember. Det kan vel umulig være stapp fullt i hele november? Kan dette være et tegn på at noe er utsatt??

EDIT: Samme resultat ved søk på enten Economy eller Biz.

Last edited:

Da er det nok bekreftet ja.

Ringte Wikstrøms nå for en kompis og de sa at oppstarten var utsatt til 3.desember.

Alle som har kjøpt billetter via Wikstrøms blir booket om på avganger med TG.

Ingen dårlig deal å bli booket om til TG vel :)

Lurer på hva som skjer med de som booket direkte med KAIR.

Jaja. Kom vel ikke akkurat som noen overraskelse. Er vel femte gangen oppstarten har blitt utsatt nå. Får håpe at de kommer i gang og at første flyvning i allefall skjer i løpet av desember. Men planleggingen hos Kair kan jo ikke ha vært all verdens. Man burde jo være helt sikker på en oppstartsdato når man begynner å selge billetter. (Litt OT): En annen ting som irriterer meg er den elendige hjemmesiden som de fremdeles ikke har gjort noe med. Ikke noe fakta om klasser, underholdning osv. Håper siden fikses snarest. De norske og engelske sidene oser ikke akkurat profesjonalitet. :drunk:

Dette lover ikke bra for den nye direkteruten og dette var et alvorlig tilbakeslag. Ikke minst for passasjerene som hadde booket i november. En tillitsknekk i starten er det de minst trenger og jeg mistenker at alt vanner ut i ingenting...min optimisme er satt noe på vent..

OSL.no er ikke oppdatert i alle fall. Der står det fortsatt oppført diverse direkteflighter til Krabi i november med KAIR.

Står heller ingenting om dette på KAIR sine nettsider, men det hadde vi kanskje heller ikke forventet? ;)

Status
Not open for further replies.
Back