Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Må 763en mellomlande på vei til KBV?

Med en rekkevidde på 11.065 km på 767-300ER bør vel nonstop gå med god margin. Fikk ikke opp kbv når jeg søkte, men distansen OSL-HKT er til sammenligning 9.065 km.

Gleder meg til de kommer :)
Syntes jeg hørte noe om en omvisning for oss på Scanair for en tid tilbake?

Gleder meg til de kommer :)
Syntes jeg hørte noe om en omvisning for oss på Scanair for en tid tilbake?

De sa så, men den ofisielle invitasjonen lar vente på seg. Like mye som oppstarten 1.november.......

I siste utgave av Travel news er det et intervju med represenatrnten for Kair i Norge - en tidligere SAS ansatt. Han garanterer oppstart 1. november, billige priser gratis massasje foran gardinen og billig massasje bak.

Ny annonse i dagens Aftenposten. Denne gangen med pristilbud på spesifikke avganger.

Noe nytt om individer som skal bære selskapets logo?

aftenposten.no:
- Nå har de kjøpt enda flere fly. Det er meget seriøse investorer som står bak. De har sjekket på forhånd at nordmenn reiser mest på ferie og legger igjen mest penger, sier Wikstrøm.
Jasså! Må jo koste en del å kjøpe to 747 og 767. Trodde Kair skulle lease jeg...?

Kjøp eller leasing er antagelig samme greia for både Wikstrøm og Aftenposten.

Jeg synes det begynner å bli lovlig sent med konkrete fly individer....

Selvfølgelig har de konkrete individer klare. De har bare ikke rukket å ringe deg ennå ..:p2

Hm... ja, faktisk... Jeg trodde ikke dette var helt seriøst, men... (usettelser og usettelser gang på gang, vet dere), men etter å ha tittet litt på nettsida, så virker det som om de virkelig skal fly. Lurer på om det blir no' ID-avtale... ;-)

Hm... ja, faktisk... Jeg trodde ikke dette var helt seriøst, men... (usettelser og usettelser gang på gang, vet dere), men etter å ha tittet litt på nettsida, så virker det som om de virkelig skal fly. Lurer på om det blir no' ID-avtale... ;-)

Det begynner jo og se ut som noe, men jeg må vel si at jeg fortsatt ikke er helt sikker, og ikke helt vet hva jeg skal tro. Kan ikek si jeg blir overrasket hvis det kommer en eller annen kontrabeskjed...

Nei, vi har ingen avtale ... det var mest ment som en liten intern spøk ...

Status
Not open for further replies.
Back